søndag 7. juli 2013

More cosmetics and nail polish!

Her er tingene jeg kjøpte igår, noen nydelige lakker, ringer og litt hudpleie. 

Here the things I bought yesterday; cute varnishes, a few rings and some cosmetics. 

Bisous kjøpte jeg fra ZaSha i Pattaya.
Er de ikke fine!? Venstre til høyre: XG52, XG55, XG41 og XG42.

I got the Bisous from ZaSha in Pattaya.
Aren't they lovely? Left to right: XG52, XG55, XG41 og XG42. 


Etude House fikk jeg også fra ZaSha.
Venstre til høyre: 38 og 28.

Etude House, also from Zasha.
Left to right: 38 and 28.

 Jeg er over mer enn gjennomsnittet glad i ringer så det ble et par av de også igår. Disse kjøpte jeg på nattmarkedet; Thepprasit. 100 baht/ 19,98 NOK per ring. 

I LOVE rings, so I got a few of them as well yesterday. I bought these at Thepprasit Night Market. 

Dette er en body butter fra I Love Cosmetics som jeg kjøpte på ZaSha. ANBEFALES! Den lukter deilig vanilje og kokos. Blir nok et par krukker til med hjem sånn at jeg er klar når vinteren kommer. Jeg betalte 299 baht/ 59,75 NOK for den. Ikke ille for en så god krem!

This is a body butter from I love cosmetics, which I bought from ZaSha. I highly recommend this! I smells like coconut and vanilla, and the formula is so good. I'm probably buying a few more, as I prepare for the Norwegian cold and climate soon. I payed 9,56 USD, which is VERY cheap compared to Norwegian prices. 

 Jeg fikk også tak en neglelakktynner. Nå har jeg bare brukt den fra Seche, altså Seche Restore. Jeg er VELDIG fornøyd med Seche Restore og til min store overraskelse var denne så og si like god! Kanskje ikke like drøy og effektiv men til 80 baht/ 15,99 NOK er den vel verdt det! Kommer nok til å hamstre en del av de her også før hjemreisen. Jeg kjøpte den på Beauty Buffet. 

I got this nail polish thinner as well. I've only tried the Seche Restore, but to my suprise this was almost as good as the seche! Perhaps not as long lasting and effective, but quite good for 2,56 USD! It's totally worth the money. I bought this at Beauty Buffet.

Så har vi de små søte pakkene med peelingmaske. Gode og søte. Kostet meg 20 baht/ 4 NOK per pakke, så da er det vel bare å kjøpe inn til man har til neste gang man skal til Thailand da?

This cute package contains a peeling mask for black heads. Works quite good and it's very cheap in Thailand! I payed 0,64 USD for this.

I morgen skal Tom, Cath og jeg shoppe litt. Jeg har ikke shoppet ordentlig siden sist jeg var i Thailand siden jeg alltid går rundt som en blakk kirkerotte, så i morgen blir det nok litt av verdt å ta med hjem og litt av hvert som jeg får vist dere kjære lesere! Jeg planlegger å kjøpe hudpleieprodukter (mer neglelakk), mobildeksler (mer neglelakk) og kanskje litt klær (mer neglelakk).

Tom, Cath and I are going shopping tomorrow. I haven't been on a serious shopping spree since the last time I were in Thailand. So stay tuned to see what I'll bring home tomorrow! I need som new facial products (and more nail polish), cellphone cases (more nail polish) and maybe clothes (mooore nail polish).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle