tirsdag 9. juli 2013

Maybe(lline) I'll get baby lips!

Jeg KUNNE IKKE dy meg! Skjønner du ikke hvorfor? Se på de søte leppisene! Kjærligheten min for leppeprodukter deler NESTEN første plassen med kjærligheten min for neglelakk. Bare nesten, men akkurat nok til at sminkeskuffene og veskene mine er fulle av leppepomader, leppestifter, lipgloss osv. Dere skjønner tegninga. Jeg har hørt en del om baby lips, og da jeg endelig fant de her måtte jeg prøve. Ante ikke hvilke av de jeg ville prøve først, så jeg kjøpte like så godt fire av dem! Jeg betalte 79 baht/ 15,47 NOK per stk.  

I couldn't resist! Can you blame me? Look at those cute little chapsticks! I love lip products almost as much as I love nail polish, so no wonder my make up drawers and purses are filled with chap sticks, lip sticks and lipgloss. You get the point. I've heard a great deal about Baby Lips from Maybelline, so when I finally found them here I had to buy some. And by some I mean; four, 'caaause I didn't know which scent/color to choose first. 



 Venstre til høyre: SPF20 Lip Balm Smoothing Cherry og Tinted Balm Cherry Kisses.

Left to right: SPF20 Lip Balm Smoothing Cherry and Tinted Balm Cherry Kisses.

 Venstre til høyre: Tinted balm Coral Flush og Tinted Balm Pink Lolita (som er ganske godt brukt).

 Left to right: Tinted balm Coral Flush og Tinted Balm Pink Lolita (which I've used already).
Det her var bare en bonus jeg fant. Color Bloom Lip Changing Color fra Maybelline. Den blir rosa på leppene dine! Rosafargen blir også veldig sterk og fin.

Color Bloom Lip Changing Color from Maybelline. I just wanted to try it. It turns pink on your lips! The color is quite pigmented and pretty.

Jada, neglelakk fant jeg også. Jeg har vel overvekt allerede!
Venstre til høyre: FG, GD og SH.

Yes, guys, MORE nail polish.
Left to right: FG, GD and SH.

Litt Revlon, siden jeg ikke får tak i det i Norge. Nå er jeg usikker på om de har det på parfymelle og sånt.Venstre til høyre: 705 Gray Suede og 680 Revlon Red.

Two Revlons, because I dont know where I can get them i Norway.
Left to right: 
705 Gray Suede og 680 Revlon Red.


3 kommentarer:

  1. Hei, eg ville berre seie at eg elskar blogginga di og håper du held fram med å neglelakk-blogge no mot hausten, eg saknar oppdateringane dine. I det høve har eg gitt deg ei "Blog your heart out"-utfordring, som du gjerne må svare på om du har tid og lyst. Og så håper eg du får bloggmotivasjonen tilbake.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kommentaren din varmer veldig, Anja! Det er så godt å høre at det er noen som interesserer seg for det jeg driver med hehe :) Grunnen til at det har vært veldig lite oppdateringer nå er fordi neglene mine er helt ødelagte. Jeg vet ikke om du leste det forrige innlegget? Jeg var hos en neglesalong i Thailand og de visste tydeligvis ikke hva de gjorde. Neglene mine er nå papirtynne og knekker da hele tiden på jobb. De er nødt til å vokse ut litt mer, men skal se om jeg kan prøve med noen enkle swatches selvom de er så korte :)

      Slett
    2. Så bra at du snart er "i form" att. Eg har bada masse i sommar, og neglene mine er totalt øydelagte av alt vatnet - dei fliser seg opp i tuppane som aldri før. Men eg håper det betrar seg utover hausten, og i mens prøver eg å dekke dei til med tjukke lag neglelakk. ;)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle