onsdag 19. juni 2013

IsaDora Aquatic Trend Collection Spring/summer 2013

Dere har vel ikke glemt meg? Nå har jeg vært borte lenge, og det har vært av forskjellige grunner. Mye har skjedd og mye har gjort meg demotivert. Jeg har ikke hatt noe lyst eller ork til negler eller blogg, og har vel gått så og si uten neglelakk på neglene mine i litt over en måned nå. Men så dårlig samvittighet jeg har hatt, jeg har en tonn av neglelakk å vise dere! Både kjøpt og sponset fra blant annet; IsaDora, TL Design og FNUG. Det er noen ordentlig flotte lakker, men jeg har bare ikke klart å kommet i gang med noe av det. Så nå kjører vi på, jeg prøver igjen og håper at motivasjonen og inspirasjonen endelig har kommet tilbake. Nå skjer det jo mye fremover også, men jeg er lei av å ha kjedelig og nakne negler, la oss heller ha det litt gøy? Jeg tenker i retningen farger, neon og sommer! Jeg skal tross alt til Thailand om en uke, hva er da ikke bedre enn litt sand mellom neonfargede tær og noen gode drinker blant friske sommermanikyrer? Ikke gi meg opp helt enda, bli litt til og se ikke bare negler i Thailand, men alt jeg skal oppleve der (igjen).

Did you forget me? I've been M.I.A for a long time now, because of a lot of things. Mostly because so much has happened in my life lately, and much of that have made me quite demotivated. I haven't had any energy to think or do my nails, and I've been bearing naked nails pretty much every day for about a month now. But my conscious has been unbearable! I've got so many nail polishes I've both purchased myself and provided for me by IsaDora, TL Design and FNUG. The varnishes are wonderful, but I haven't managed to do anything until now. So let's go, I'll try again and hope for the best. I'm hoping the motivation and inspiration will stick. So much is happening now, but I'm tired of having naked and bored nail beds, so let's have some fun in stead? I want to blend  colors like neon with summer! I'm leaving for Thailand next week, so what's not perfect than sand between some neon colored toes and girly drinks with my newly painted summer manis. Please don't give me up just yet, stick a little longer and travel with me through polish, glitter and summer in Thailand. 




Jeg har endelig klare swatcher av noen nydelige blå- og grønnfarger fra IsaDora sin kolleksjon; Aquatic Trend Colors Vår/Sommer 2013. Lakkene var gode og lette å legge på som alltid, eneste ulempen jeg kan finne med IsaDora er at de tørker litt for fort (fordi det er så lite innhold i dem) og at noen av de sterkeste fargene kan farge neglene, så bruk godt med basecoat! Bortsett fra dette har jeg alltid vært en stor fan av IsaDora, og disse var ingen unntak. Kostene deres er brede og myke, og det tok meg 2-3 lag før jeg ble fornøyd med resultatet. Jeg har brukt et lag med topcoat (Seche Vite) på alle swatchene. 

I've finally managed to get ready with the swatches of the beautiful blu and green polishes from IsaDoras Aquatic Trend Colors Spring/Summer 2013 collection. The polishes were easy and smooth to apply, as always, the only thing I could put my finger on is that the bottles gets sticky a bit too fast (cause they're not that much in them), and that some of the strongest colors tend to stain your nails, so be generous with you base coat! But except from this, the quality and colors are great! I've always been a fan of IsaDora, and these were no exception. Their brushes are smooth and big, and it took me 2-3 coats to get the result I wanted. I've applied one coat with Seche Vite top coat on all of the swatches. 
758 Aquatic





739 SURFERS PARADISE 





757 SCUBA BLUE





759 ATLANTIS





760 POSEIDON




Så av disse fargene må jeg si at Scuba Blue og Aquatic var de som falgt best i smak! Scuba Blue har et lite hint av skimmer, som forøvrig ikke sees i bildet, men fanges lett i sollyset. Aquatic er en dyp konge blå, på kanten til indigo, som alltid vil forbli en klassiker som står meg kjært! 

Of all of these colors, Scuba Blue and Aquatic were my favorites! Scuba Blue has a subtle shimmer, which doesn't show in the picture but catches beautifully in the sun. Aquatic is deep royal blue, on the verge of indigo, and I will always love this classic!

Har noen av dere prøvd denne kolleksjonen? Hvilken er din favoritt? 

Have any of you tried the collection? Which one's your favorite? 

*Produktene var sendt til meg fra IsaDora for en ærlig omtale.
*The products were provided to me by IsaDora for my honest review. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle