tirsdag 2. april 2013

Swatches of FNUG- holo collection (finally!).

Det her burde jeg ha gjort for leeeenge siden! Men nå er de endelig her (etter ALLE andre), swatcher av holo kolleksjonen til FNUG. De er en drøm å påføre, fantastisk fine i og utenfor sollys, og er bare helt utrolig fine å se på! Jeg brukte deres egen basecoat som er spesielt tilpasset hololakkene deres. Jeg hadde desverre ikke topplakken beregnet for lakkene, men de så fantastiske ut for det. På alle bildene brukte jeg to strøk med basecoat (for å dekke rillene mine) og to strøk med lakk. Du får kjøpt disse på HER. NYT SYNET!

This is something I should've done a loooong time ago! But they're finally here, swatches of the amazing FNUG holo collection. The application is to die for, they're gorgeous under sunlight and natural light, and they're just so pretty to look at! Unfortunately I didn't have their topcoat, that's especially made for these varnishes, but I think they look just as fab without :) I used two coats with basecoat (to fill all my damn ridges) and two coats with polish. You can purchase the polishes HERE. ENJOY!


Høyre til venstre/ Left to right: Futuristica, Psychedelic and Fantastica.


FNUG- FUTURISTICA
I sollys/ Sunlight

I sollys/ Sunlight


I sollys/ Sunlight

Naturlig lys/ Natural light

Naturlig lys/ Natural light

Naturlig lys/ Natural light



FNUG- PSYCHEDELIC
I sollys/ Sunlight

I sollys/ Sunlight

I sollys/ Sunlight

I sollys/ Sunlight

Naturlig lys/ Natural light

Naturlig lys/ Natural light

Naturlig lys/ Natural light



FNUG- FANTASTICA
I sollys/ Sunlight

I sollys/ Sunlight

I sollys/ Sunlight

I sollys/ Sunlight
Naturlig lys/ Natural light

Naturlig lys/ Natural light

Naturlig lys/ Natural light



Er de ikke pene? De er enda finere i virkeligheten, holoen er forskjellig i forskjellige vinkler. Jeg synes jeg allerede tok altfor mange bilder av hver enkelt neglelakk, så jeg sparte dere for ca hundre til :P

Aren't they gorgeous? They're even prettier in real life, the holo appears different in different angles. I thought I already took aaaalot of pictures of each nail polish, so I thought I should spare you for like hundred more:P 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Over til noe litt annet; dagens haul! Jeg har bestilt en del pakker fra eBay, og to av dem kom idag, LYKKE! Like moro hver gang! Denne gangen bestilte jeg flere tørket blomster og en ny cuticle oil som jeg har hørt så mye om: CND SOLAROIL. Jeg bestilte den med 0.5oz, det kostet ca 60 NOK inkl. frakt. Oljen lukter veldig godt! Minner meg om marsipan. Jeg har bare prøvd den en gang, men det virker som at den trekker fint inn i huden.

Over to something different; todays haul! I've ordered some things from eBay, and two packages came today, YAY! I ordered some more dried flowers and a new cuticle oil, which I've heard so much about: CND SOLAROIL. I purchased the one with 0.5oz and I payed approximately 10 USD incl. shipping. The oil smells like marzipan and I like it! :) It seems to sink in to the skin just fine too, but I've only tried it once :P 





*Neglelakkene var sendt til meg som produktprøver fra FNUG, men det er min egen og sanne mening. 
*The polishes were sent to me by FNUG, but this is my honest and own opinion.

2 kommentarer:

  1. Åhh, Fnug lakkene er bare SÅ fine! Det er definitivt de beste og fineste på markedet :)
    Jeg har også CND solar oil, og den er så god! Har den i en stor kule som står på nattbordet, også har jeg en i penalet på skolen.. Må ha den med meg overalt! :D

    SvarSlett
  2. Helt enig! Jeg har enda til gode å se en så sterk holografisk lakk! Du, jeg liker den veldig godt allerede, den føles utrolig god ut på fingrene :) Kanskje jeg skal investere i en litt større flaske også:P Jeg bruker som regel cuticle butter av noe slag før jeg legger meg, så oljen brukes som regel bare på dagen :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle