torsdag 11. april 2013

Red Chevron for Lana

Jeg valgte å gå for en litt dyp chevron design til konserten. Med klassisk røde tipper fikk jeg også Lana følelsen før jeg i det hele tatt hadde dratt hjemmefra. Når det kommer til konserten så har jeg det her å si; gærne tenåringer (knapt 12 år) med enda verre holdninger, hyperventilering, besvimte nesten, like greit for hun sang verre enn surt. Hele opplevelsen var ødelagt, eneste som var nogen lunde greit var manikyren haha, så la oss ta for oss den nå!
I decided to wear a deep chevron mani to the concert yesterday. And was already in the Lana modus even before I got out of the house, with the red tips. How was the concert you say? Let me put it this way; Crazy teenagers (barely twelve years old) with crazier attitudes, hyperventilating, almost passing out, but it was kind of okay cause poor Lana CAN'T sing live. The only thing that was fine, was my mani haha, so let's get started!

Jeg startet med et lag med basecoat som alltid, så et tynt lag med Jessica- Blush som er en sheer nude lakk, deretter brukte jeg en mal som dere kan se HER for å få fasongen på tippene. De røde tippene er Orly- Haute Red. 

I started off with the base coat as always, then I applied one thin coat with Jessica- Blush, which is a sheer nude varnish, and then I used  decals/stickers (which you can see HERE) to get the shape of my tips. The red polish is Orly- Haute Red.




Minner ikke dette dere om en klassisk rød, stroppløs hollywood kjole? For det var første jeg tenkte på da jeg så på dem. De ville vært enda finere på lengre mandelformede negler.

Doesn't this mani remind you of a classic red strapless hollywood dress? Cause that's what I thought of immediately. It would look even nicer with long almond shaped nails though. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle