mandag 15. april 2013

Picture Polish- Demeter

Jeg håper at alle har hatt en god helg! Nå er jeg tilbake med enda en swatch, denne gangen av Picture Polish- Demeter. Det var en av lakkene jeg fikk tilsendt fra Norway Nails. Demeter er en sjokoladebrun  lakk med en diskret holo. Den er veldig enkel og god å påføre, og ser vanvittig flott ut på neglene! Nå har jo jeg en forkjærlighet for mørke lakker, og gjerne bruntoner, så når Picture Polish og Katie fra Harlow & Co la til holo i tillegg så er det kanskje ikke så rart at jeg faller litt pladask. Her ser dere to lag med Demeter over base coat, og deretter et lag med top coat (seche vite) over. Er den ikke pen?

I hope everyone enjoyed their weekend! I'm back with another swatch, this is Picture Polish- Demeter. This is one of the polishes Norway Nails sent to me. Demeter is a chocolate brown base with subtle scattered holo. It's very easy to apply, the formula great and it looks amazing on the nails! I already love dark polishes, especially brown tones, so when Picture Polish and Katie from Harlow & Co added holo, what's not to love!? This is to coats with Demeter over one coat of base coat and under one coat of seche vite. Pretty right?







Du kan få kjøpt Picture Polish- Demeter HER til 149 NOK.

You purchase Picture Polish- Demeter HERE.


Har noen av dere prøvd Picture Polish før?

Have any of you tried Picture Polish?

*Picture Polish- Demeter var en produktprøve sendt til meg fra Norway Nails.
*Picture Polish- Demeter was provided to me for review from Norway Nails.

2 kommentarer:

  1. Gosh, ja! For en nydelig lakk! Har også en forkjærlighet for mørke lakker med litt holo i ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er virkelig flott! Og enda penere i virkeligheten :) Mørke lakker passer så godt til alt synes jeg, og det gjør ikke noe at det er holo i det heller!

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle