lørdag 6. april 2013

Nude Chevron Tips

Lørdagen min så langt har vært fylt med handling og litt stress, men jeg har da klart å fått gjort unna noen bilder til bloggen også! Det er en litt "kjedelig" manikyr jeg har å vise dere idag, det er en ferskenaktig rosa base med rosabrune chevron tipper. Veldig enkelt, men veldig søtt. Jeg vet fortsatt ikke helt om jeg liker de brune tippene på meg selv, kanskje fordi det krasjer litt med hudfargen min, men uansett er det søtt på bilde. For å lage chevronfasongen brukte jeg noen klistremerker jeg kjøpte fra eBay. Det fulgte med MANGE, så tror nok ikke jeg får brukt det opp på en stund, se lenger ned for bilder.

This Saturday has been filled with stress and grocery shopping, but I've managed to take and edit some pictures to the blog, nonetheless! My current mani is a bit "boring", it's a peachy pink base with pinkish brown chevron tips. Very simple, but also very cute. I'm still not crazy about the brown tips, maybe because I feel like the brown color doesn't look good on my skin, but it looks pretty in the pictures though. I made the chevrons using some french mani stickers I bought from eBay, keep scrolling for pictures.

For denne manikyren brukte jeg tre forskjellige lakker og farger; China Glaze- Inner Beauty, China Glaze- Dress Me Up og Essence- Flamingo Rose. Jeg startet med to strøk med Flamingo Rose, men siden den blir mye mørkere og mer fargesterk (akkurat som Princess Peach) når den tørker, så la jeg også to strøk med Inner Beauty over der igjen. Inner Beauty er en veldig sheer lakk så Flamingo Rose vil fortsatt skinne gjennom. Flamingo Rose tørker også litt mer i fargen fersken enn det det ser ut i flasken. Bortsett fra det er det en forferdelig fin farge med masse gullskimmer i. Den er også fra linjen deres; Show Your Feet. På tippene brukte jeg et tynt lag med Dress Me Up, en pudder beige/brun/rosa om jeg kan forklare det sånn, hehe. En veldig pen og feminin farge.

I used three different varnishes and colors for my NOTD; China Glaze- Inner Beauty, China Glaze- Dress Me Up and Essence- Flamingo Rose. I started off with two coats of Flamingo Rose, but since it dries a lot darker and more color strong (much like Princess Peach) I also applied two coats of Inner Beauty which is a very sheer polish. Flamingo Rose does dry more peachy on the nails than the original color in the bottle. A part from that it's a gorgeous color with plenty of gold shimmer in it. This one is also from their line; Show Your Feet. I used a thin coat with Dress Me Up on my tips, which is a powder pinkish brown. A very pretty and girly color. 

Jeg brukte/ I used:

Essence- Flamingo Rose
China Glaze- Inner Beauty
China Glaze- Dress Me Up















Her er malene jeg brukte for chevrontippene/These are the stickers I used for the chevrons




Håper dere alle har hatt en fin lørdag, om det skulle være noe dere lurer på så spør gjerne! Jeg skal på Lana Del Rey konsert (YAAAY) neste uke, og da vurderer jeg å ha nude base med røde tipper, blir ikke det fint tror dere? Og kanskje litt dypere chevron tipper også.

I hope all of you've had a wonderful Saturday, let me know if you have any questions! I'm going to see Lana Del Rey (YAAAY) next week, and I'm thinking about wearing a nude base with red chevron tips, do you think that would look nice? Maybe I'll make the chevron tips a bit deeper too. 

Michelle

2 kommentarer:

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle