mandag 22. april 2013

Nubar- Tiger's Eye

Dette er den siste av lakkene jeg fikk tilsendt fra Norway Nails; Nubar- Tiger's Eye. Det er en flott metallisk brun lakk fra Royal Gems kolleksjonen deres. Tiger's Eye var veldig god å legge og den dekket perfekt på to lag. Her ser dere den med et lag med top coat (seche vite) over. Dere skal ikke se bort ifra at jeg kjøper noen fler av de her i fremtiden, den var så god! Jeg sikler spesielt over Purple Rain, Indigo Illusion og Silver Sparkle

This is the last polish the nail polishes Norway Nails sent me; Nubar- Tiger's Eye. It's a beautiful metallic brown varnish from their Royal Gem collection. Tiger's Eyes is easy and smooth to apply, and it covers perfectly in two coats. This is with top coat (seche vite). Don't be suprised if I buy more of these, I really liked it! I'm dying to get Purple Rain, Indigo Illusion and Silver Sparkle





Du får kjøpt Nubar- Tiger's Eye HER til 79 NOK. 

You can purchase Nubar- Tiger's Eye HERE.



 Hva synes dere? Har dere noen Nubar lakker?

What do you guys think? Do you own any Nubars?

*Dette er en produktprøve tilsendt fra Norway Nails.
*This product was provided for review from Norway Nails.

2 kommentarer:

  1. Åhhhh vilken underbar brun färg,det är som att se in i en tigerss vackra bruna ögon :-D
    Just det här har jag inte av nubar,men jag har andra.Och jag är jättenöjd :-D

    Du har en jättefin blogg :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja utrolig flott farge :) Nubar er veldig god å bruke! Tusen tusen takk, det gjør meg så blid når jeg hører og leser sånt! :D

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle