torsdag 11. april 2013

Nailstation- Cerise

Her har dere en av neglelakkene jeg fikk tilsendt fra NorwayNails. NailStation- Cerise, som er en babyrosa kremete lakk. Jeg må si den var nydelig på, og her med et lag med top coat over. Når det er sagt; den var vanskelig å påføre fint, det her er fire lag, og det trengte jeg. De tre første lagene var flekkete og strekete, så for å tilfredsstille meg selv måtte jeg påføre et siste lag. Det gjorde seg kjempebra og dekket alt av flekker og streker. Fargen, derimot, falt jeg pladask for! Elsker alt av rosa, og en sånn lyserosa farge tar pusten min! 

Here's one of the nail polishes NorwayNails sent to me the other day. NailStation- Cerise is a creamy pink pastel. It's gorgeous on, and here it is with a top coat. That being said; it was quite hard to apply nicely, this is four coats and I needed it. The three first coats applied streaky and patchy, so I applied a fourth coat, the last, to be pleased with the result. And it looked wonderful, it smoothed everything out and those streaks and patches were all gone! The color, however, was wonderful! I love everything pink, and this light pastel pink made me lose my breath! 






NailStation- Cerise får dere kjøpt HER til 129 NOK.

You can buy NailStation- Cerise HERE.


Jeg hadde også lyst til å legge til noe til en ellers ganske enkel mani, og da kunne jeg ikke la være å bruke blått etter gårsdagen. Jeg var jo og så på Lana Del Rey igår, og da hadde hun lyse rosa negler med en lyse turkis accent negl. Så søtt, og veldig henne! Men jeg ville ikke gjøre det så enkelt heller, siden jeg skulle vise det frem til dere! Så jeg brukte O.P.I- Get Your Number, en liquid sand lakk fra Mariah Carey kolleksjonen deres, på ringefingeren og lagde et lite hjerte på pekefingeren. 
Hjertet lagde jeg ved å brette en teipbit forsiktig i to og klippe ut et lite hjerte, veldig enkelt.

I also wanted to add something to this plain mani, and how could I resist using blues after yesterdays show? I went to see Lana Del Rey yesterday, and she wore a light pink mani with a light turquoise accent. I thought that was a little plain too though, since I'm showing it to you guys. So I used O.P.I- Get Your Number which is a liquid sand polish from their Mariah Carey collection, on my ring finger and then a made a heart on my pointy finger. I made the heart by folding a small piece of tape, and just cut out a heart, very simple. 






Hva synes dere? Likte dere hjertet? Jeg synes det var kjempesøtt! 

What do you guys think? Did you like the heart? I think it's adorable! 

*NailStation var sendt til meg som en produktprøve fra NorwayNails, O.P.I har jeg kjøpt selv.
*NailStation was provided for review from NorwayNails, I've purchased the O.P.I.

4 kommentarer:

  1. WOW! I'm thinking thos color would be perfect for a bridal manicure :)

    SvarSlett
    Svar
    1. You think so? I would wear something more discrete, but I think it's a great bridesmaids mani though :D

      Slett
  2. Jeg blir helt syk av alle neglinnleggene dine! Kjempefine! Neglene mine er litt for korte til pynting for tiden, syns jeg, og dessuten er jeg fryktelig tørr på henda for tiden, så skal få bukt med det først, før negllakken kan komme på! :) Ha en god helg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre! Tusen takk! Jeg er kjempe tørr selv, vinteren har drept hendene mine:P Jeg venter litt nye kremer og cuticle care i posten nå så håper det blir bedre da! Alt fra Burt's Bees, blir spennende :) Takk og i like måte, og takk for at du tok deg en tur innom bloggen! :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle