tirsdag 9. april 2013

Lynnderella- Snow Angel

Idag fikk jeg en fantastisk pakke i posten, den var full med neglelakk og hadde kommet hele veien fra Norway Nails! Jeg fikk en del forskjellige finisher, farger og merker men bestemte meg for å begynne med Lynnderella sin Snow Angel. Alle lakkene får hvert sitt innlegg, så da er det vel bare å begynne?

I got an amazing package in the mail today, it was filled with nail polish and had come all the from Norway Nails to me! I got some different varnishes with different finishes and brand, but I decided to start with Lynnderella- Snow Angel. I'll swatch and post all of the varnishes in different posts, so let's start? 

Jeg har aldri prøvd Lynnderella sine lakker før, så det var spennende å få prøve noe nytt. Når det kommer til lakken og dens kvalitet kan jeg si at den er VELDIG vakker i flasken. Snow Angels er en melkehvit base med hvite/perlemor firkantet, hex og bitte små runde glitter i. Lakken er fullpakket med store og små glitterkorn og vil derfor kjennes ganske grov ut på neglen når den tørker, pga det følte jeg at jeg måtte påføre en god del top coat for å bli tilfredsstilt med resultatet. Men fy så pen den ble med nok top coat! Jeg prøvde den over en hvit base og uten base.


I've never tried Lynnderella before, so it was very exciting to try something new. When it comes to the varnish and its quality, I'd say it's VERY beautiful in the bottle. Snow Angels is milky white base with white/pearly squared, hex and tiny round glitters. The polish is packed with small and big glitters so it'll dry gritty, and because of that I felt like I had to apply a lot of top coat to get the result I wanted. But OHEMGEE, it looked so good at the end! I tried it over a white base, and without a base. 


Fire lag Snow Angel, to lag med top coat(Seche Vite) og uten base coat. Her ser dere den grover teksturen jeg snakket om, dere ser det spesielt godt på sidene av neglene mine. Jeg må si at lakken SPISER top coat, så et lag til etter at jeg hadde tatt bilder hadde ikke gjort noe. Men er den ikke pen? Jeg elsker den geléaktige følelsen jeg får av det bildet her:P Ser ut som glitteret er under vann eller noe. 


Four coats of Snow Angel, two coat of top coat (Seche Vite), without a base. You can the gritty texture here, especially on the side of each nail. The varnish WILL eat your top coat, so apply enough, I still think I need one more coat after I took this picture. I love the squishy feeling in this picture though:P Looks like the glitter is under water or something




To lag med Snow Angel, to lag top coat og hvit base. Her er versjonen jeg liker best.  Minner meg litt om Pirouette My Whistle fra O.P.I, bortsett fra at glitteret her i forskjellige fasonger og de er mer hvite. Det er en veeeldig fin sommerlook synes jeg, blir nok mye av det her på stranda i Thailand!

Two coat with Snow Angel, two coat of top coat and a white base. Here's the version I like best. It reminds me a bit of Pirouette My Whistle by O.P.I. I love this look for the summer, and I think I'll be wearing this a lot on the beach in Thailand! 




Alt i alt; jeg synes det var en del jobb for å få den like pen som i flasken, men når jeg endelig hadde påført nok lag og top coat så synes jeg den var fantastisk fin og satt igjen med at det var VELDIG verdt det. Jeg synes også den var finest med en base under.

Conclusion; I think it's a lot work to get the result to look as pretty as it do in the bottle, but I thought it was incredibly beautiful when I finally applied enough coats and top coats, so it's totally worth all the work. I also liked it best with a base under. 

Snow Angel får dere kjøpt HER til 239 NOK.

You can buy Snow Angel HERE .

*Lakken er en vareprøve fra Norway Nails.

*Product was provided for me to review from Norway Nails. 

4 kommentarer:

  1. Oh this polish is seriously beautiful!

    SvarSlett
    Svar
    1. Right? Gorgeous! I think it would look good on nudes and pastels as well :)

      Slett
  2. Åhh, den var jo bare så fin! Syns den var finest alene uten hvit base :)

    SvarSlett
  3. Ja den tok seg iallefall mye bedre ut på bildet! Men synes den var mye finere med base i virkeligheten. Ble litt for mye frost uten, og hudfargen min tåler ikke helt frost finisher hehe:p

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle