onsdag 17. april 2013

Lynnderella- Chocolove Cherry

Idag har jeg swatchet Lynnderella- Chocolove Cherry som er en klar rosaaktig base med brun, rød og rosa gliter i forskjellige fasonger. Det er også store hjerter og stjerner oppi lakken. Dette var en av lakkene jeg fikk tilsendt fra Norway Nails. Den var veldig lett å påføre bortsett fra hjertene og stjernene, de fikk jeg altså (nesten) ikke frem. Jeg fisket LENGE for å få frem et hjerte og en stjerne. Lakken er kjempepen i solen, men jeg foretrekker den med en farget base. Jeg prøvde den først over to lag med Barielle- Baretini som er en nude lakk. Bildene er tatt i sola, så beklager for litt redusert kvalitet. 

Today I've swatched Lynnderella- Chocolove Cherry, which is clear pinkish base with brown, red and pink glitter (stars, hearts and squares). This was one of the polishes Norway Nails sent me. It was very easy to appluy, except for the stars and the hearts, they were really hard to fish out of the bottle. I tried for a LONG time, when I finally caught one heart and one star. The polish is really pretty in the sun, but I prefer it with a colored base. I tried it first on top of two layers of Barielle- Baretini which is a nude polish. I took these pictures in direct sunlight, so sorry about the reduced quality.  

To lag med Baretini, et lag Chocolove Cherry og et lag med top coat.

Two coats with Baretini, one coat with Chocolove Cherry and one coat with top coat.





Lakken falt kanskje ikke helt i smak over en nude farge eller uten en base, men så få fort jeg la en brun base under var det en helt annen lakk! DETTE liker jeg! Nå ble det også en litt mer rødlig skjær over den brune basen, og det rosa glitteret ble så søtt!

I didn't like the polish that much over a nude color or without a base, but then I layered it over a brown base, and the result was completely different! Now THIS I like! The brown base got a more reddish sheen to it as well, and the pink glitter was so cute! 




Jeg ser for meg at denne også kan være veldig pen over dyp røde lakker, særlig på høsten.
Lakken får du kjøpt HER til 239 NOK.

I think thsís glitter polish would look amazin over a deep red polish, especially on the fall/autumn.
You can purchase Chocolove Cherry HERE.


Har du prøvd Chocolove Cherry, eller evt andre lakker fra Lynnderella?

Have you ever tried Chocolove Cherry, or other polishes from Lynnderella?

*Neglelakken er en produktprøve fra Norway Nails.
*The nail polish was provided for review from Norway Nails.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle