lørdag 27. april 2013

Guest post: Bridal Mani


Kjære dere, nå har jeg endelig blitt spurt om å lage et gjesteinnlegg! Hehe, aller første gang så det gjorde meg passe gira. Bloggen til Julie er en bryllupsblogg der hun viser dere forskjellige tips og triks til hvordan man kan gjøre ting selv til et bryllup (blant annet). Så klikk dere HIT for å se pictorial og maaange flere bilder av denne søte manikyren!
 
Dear readers, I've finally been asked to do a guest post for a blog! Woho, I'm so happy hehe, this i my very first time. Julia's blog is a DIY wedding blog where she shows you several ways to make your own things for your wedding. You can check it out HERE, to look at more photos of this cute mani AND a pictorial! I'ts not in english though. But feel free to ask me if you have any questions.
 


9 kommentarer:

  1. Hei! Jeg har nominert deg til "Best Blog Award", du kan lese mer om det på bloggen min: http://polishedelegance.blogspot.no/2013/05/best-blog-award.html
    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh så morsomt! Jeg skal ta en titt på det så fort jeg får tid :D

      Slett
  2. Hei.
    Har kjøpt disse neglelakkene nå, det var jo bare skikkelig fint! :)
    Tenkte også å fikse mine egne negler til mitt bryllup.
    Der er temaet rødt, gull, (hvite perler). Du har ikke noe tips til neglelakker i den sammenheng?
    Mvh Brura:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så moro! Har du lange negler? Og har du valgt fargene rødt og gull til neglene dine? Hvordan er kjolen din? :) Nå ble det mange spørsmål haha.

      Slett
  3. Bryllupet er ikke før neste år, så har tid til å øve meg en del før den store dagen. Vil ikke ha så veldig lange negler da, bare sånn at de er litt lengre enn fingrene. Har valgt rødt og gull som temafarger. Så pynt, bordkort osv.skal gå i de fargene. Brudebuketten skal jeg lage selv av brosjer i rødt og gull :)
    Kjolen blir hvit og blondete. Tenkte kanskje på blonder ytterst på neglene også, så har kjøpt noen pakker av det på ebay :)
    Jeg har sett fòr meg neglene som enten lys rosa med blonder på, evt røde negler med gull på. Men tenkte kanskje du hadde noen ideer, tips ettersom du har kommet litt lengre med neglelakkhobbyen enn meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg ville nok ha valgt dem duse siden kjolen din også er det. Kan bli litt mye med rødt og gull når masse annet rundt deg er det også, du vil jo ikke gå i et med det :) Hadde du tenkt til å legge blondene så de ser ut som fransk manikyr på en måte? Evt så kan du jo legge en nude farge (som heller mer mot gul enn rosa pga det røde temaet) også lage en glittergradient, litt sånn som jeg har gjort her, men bare med gull glitter? Det tror jeg hadde blitt veldig fint!

      Slett
  4. Fransk manikyr-aktig ja:)
    Tenkte tanken, at det kunne bli litt for mye også.
    Tror det blir veldig fint med litt mer nøytrale negler:)
    Har du forslag til neglelakker og hva de heter?
    Er så greit og spørre noen som har prøvd det før, istedet for å sjanse seg frem:)
    Har kikket litt rundt på bloggen din nå ikveld, du er skikkelig flink, veldig inspirerende. Datteren min på seks år har ønsket seg mange av dine manikyrer:D så nå blir det mye neglelakkshopping framover:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Essie- Vanity fairest synes jeg er kjempefin! Men bortsett fra den må du nesten bare titte litt rundt altså. Søk på google, så du får se bilder av hvordan lakken virkelig er :) Jeg er glad i nudefarger, men bruker ikke så mye av det siden jeg er kresen på tonene :P finner sjedent noe jeg virkelig liker. Så utrolig hyggelig å høre :D Det her gjør meg så glad! Og at den lille jente di blir så gira gjør det hele bare enda bedre :) takk så mye!

      Slett
    2. Hehe, hun spurte idag om hun kunne få bruke sparepengene sine på neglelakker.. :D
      Må spørre litt mer jeg da, vet du de gull-lakkene heter?

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle