søndag 14. april 2013

Burt's Bees og gave fra Australia!

Jeg kjøpte en del ting fra FeelUnique for et par uker siden, og idag fikk jeg endelig produktene mine! Jeg har aldri prøvd disse tingene før, bortsett fra leppepomaden, så jeg tenkte å komme med en oppdatering og omtale etter en ukes tid, bare sånn at jeg får brukt det litt først. 

I bought a couple of things from FeelUnique the other day, and they've finally arrived! I've never tried these products, except for the lip balm. I'm gonna do another post with reviews in a week or so, I just wanna try them first. 




 Burt's Bees Håndkrem kjøpte jeg HER til ca 74,47 NOK
I bought Burt's Bees Almond Beeswax Hand Cream HERE for 8,50£/13,04$

Burt's Bees Neglebåndskrem kjøpte jeg HER til ca 44,68 NOK 

I bought Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream HERE 5,10£/7,82$

 Burt's Bees Leppepomade kjøpte jeg HER til ca 26,28 NOK.
I bought Burt's Bees Lip Balm HERE for 3£/4,60$

 Burt's Bees farget leppepomade kjøpte jeg HER til ca 44,68

I bought Burt's Bees Tinted Lip Balm HERE for 5,10£/7,82$

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Også er det denne fantatiske gaven jeg fikk fra min flotte venninne, Anita! Hun ferierte i Australia og kjøpte med neglelakk og litt til meg, gjett om jeg ble glad! Jeg døde da jeg så den flotte lakken fra Essence, ModelsPrefer har jeg aldri prøvd før så det er litt spennende. Forvent swatches! Tusen takk, Anita!

I also got this amazing gift from my beautiful friend, Anita! She went to Australia, and brought home these gorgeous polishes and some nail art! I DIED when I saw the Essence polish. I've never tried ModelsPrefer, so I'm quite excited about that. Expect swatches! Thank you so very much, Anita!







 Se så søte!

How adorable aren't these!?


Har noen av dere prøvd ModelsPrefer eller noen av produktene fra Burt's Bees? Jeg vil vite hva DERE synes om dem :)

Have any of you tried ModelsPrefer or any of the Burt's Bees products above? I would love to know what YOU think about them :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle