mandag 8. april 2013

Bikkjer og minner

Jeg fant frem noen bilder til dere igår kveld, av de vakre bikkjene. Gode, gamle men søte bilder!

I found some pictures of my beautiful creatures yesterday. Good and old pictures, but cute though!

Sakura






Vår vakre, men litt gretne japanske spisshund.
Our beautiful, but a bit grumpy Japanese Spitz.
Sahara

Dette var første gang vi møtte Sahara. Vi skulle jo "bare" se på henne... SÆRLIG! Hallo, SE PÅ DET ANSIKTET!

This was the first time we met Sahara. We were "only" gonna take a look at her... RIGHT! I mean, LOOK AT THAT FACE!


Store babyen vår!
Our big baby!


Hvorfor kan de ikke bare være sånn her igjen? De er jo mer erkefiende nå, bah -.-

Why can't they be like this again? They're more like arch enemies now, gah -.-



Jeg får bare lyst på flere valper når jeg ser på de bildene her. Men BARE valper. En foreviget valp, om dere skjønner. Ooogså husket jeg hvor slitsom Sahara var da hun bæsjet i gangen, bæsjet på badet (og bare stirret på bæsjen, så på meg, så på bæsjen og så på meg igjen), og tisset på kjøkkenet (og ikke stoppet hun heller da jeg bar henne opp og ut av leiligheten, så det var en lang bekk med tiss fra kjøkkenet til gangen og ut). Men det er INGENTING som er søtere enn en valp, ikke sant? Hehe :)

Looking back at these pictures makes me wanna get MORE puppies. But ONLY puppies. Like a forever puppyfied puppy :) Aaand then I remembered how much Sahara was a pain in the ass when she pooped in the hallway, pooped in the bathroom (and then just stared at the poop, at me and back at the poop again) and pissed in the kitchen (and didn't stop when I carried her outside, so there was like this small piss river going from the kitchen to the hallway and outside). But there's NOTHING cuter than a puppy right? Haha :) 

4 kommentarer:

  1. Loving Sahara! I used to have a boxer so I know how sweet they are <3

    SvarSlett
    Svar
    1. I'm always gonna have a boxer, they're so funny and loving!:) Sahara is absolutely wonderful :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle