torsdag 18. april 2013

A-England- Perceval

Idag har jeg en flott lakk å vise dere, nemlig A-England- Perceval, en fantastisk flott metallisk rød lakk! Jeg elsker rødt, og denne er ikke et unntak. Den klarte seg kjempebra med to lag, og det gjør det jo så lettvint for meg :) Her brukte jeg to lag under et lag med seche vite. Men OBS den farger neglene, så bruk gjerne to lag med base coat for at det røde ikke skal farge av på neglene dine. Bortsett fra det var den god, lett å påføre og lett å ta av. Dette er også min aller første A-England lakk, og pga den gode formulaen og fargen får jeg bare lyst på flere! 

I've got an amazing nail polish to show you guys today; A-England- Perceval which is a fabulous metallic red varnish! I LOVE RED, and this one is not an exception. It looked beautiful and smooth with only to coats, and that makes it really easy for me :) I used two coats of Perceval with one coat of Seche Vite on top. But watch out ladies, this one's a stainer! You should probably use two coats of base coat under the polish, so your nails doesn't turn red afterwards. Except from that, this was really good to apply (and easy to remove) and it had a great formula. This is my very first A-England polish, and it makes me wanna buy more because of the gorgeous color and formula!



Den blir litt strekete, men det er normalt for metalliske/frostede lakker.

It applies a bit streaky, but that's normal for metallic/frosted polishes. 



A-England- Perceval får dere kjøpt HER til 139 NOK.

You can purchase A-England- Perceval HERE.


Hva synes dere om fargen? Har dere noen A-England lakker?

What do you guys think of the color? Do you have any A-England polishes? 

*A-England- Perceval var en produktprøve sendt til meg fra Norway Nails
*A-England- Perceval was provided for review from Norway Nails.

2 kommentarer:

  1. Digger denne fargen! Og digger a england, fantastiske farger! Har på meg Dragon nå faktisk ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dragon er sykt fin! Ja, utrolig pene, og bare enda penere i lyset :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle