lørdag 2. mars 2013

The Killers- ENDELIG!!

Endelig fikk jeg se The Killers live, noe som jeg har ønsket sårt siden jeg gikk på ungdomskolen:) Jeg må si jeg følte meg litt gammel blant alle ungdommene igår, selvom jeg bare er 23:P Men som sagt så var det ordentlig moro å endelig se dem live! Brandon Flowers, vokalisten er utrolig flink til å synge og jeg ble overrasket over hvor bra han var ikke bare i studio men også på scenen. Før konserten sa jeg til søsteren min at så lenge de spilte Mr. Brightside så var alt i orden for meg, siden det var den første sangen jeg hørte av dem, bringer tilbake mange minner:P OG GJETT HVA DE ÅPNET KONSERTEN MED!? YES, Mr. Brightside! Jeg ropte så høyt at det lenger ikke kom ut noe stemme, bare en veldig høy pipelyd (lagd for bare en hunds ører). Det var veldig gøy! Det var confetti som ble skutt ut, flammer/gnistergreier som skøt opp fra scenen og ned fra taket, gullregn og ja, alt var med! Ordentlig show:D Jeg hadde gruet meg litt til konserten fordi jeg var redd for at de skulle spille mye av det nye albumet, jeg er ikke så fan av det siste, men de spilte masse gammelt også. God opplevelse:) Jeg tok ikke så mye bilder, ble bare litt med mobilen.

Jeg dro dit med Therese:) Koselig å se henne igjen, og gøy å dele denne opplevelsen med henne for hun er like glad i The Killers som det jeg er.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle