søndag 17. mars 2013

Søndagskos.

Idag er det nok en rolig søndag. Vi farter jo ikke så mye, så de fleste helgene er rolige og veldig avslappende om jeg ikke jobber :P Jeg tilbrakte dagen med å plante om noen planter, og slipe noen stoler.


Den planten her er fra en stor plante som mamma og pappa hadde da de bodde i Norge. En utrolig flott plante da den var stor og blomstrende! Nå sitter jeg bare og gleder meg til den blir større og kanskje får noen knopper selv :) Den fine potten kjøpte jeg forresten på Grønn Lykke på Råholt i fjor.




Søte Yubaba gjør seg klar for å bli med meg ut for å slipe noen stoler!
      
Jeg har allerede begynt å pynte litt smått til påske! Elsker at våren snart er her. De gule blomstene farger også hverdagen her litt :) Får snart gå ut og hente noen grener og henge påskeegg på dem også, dét blir koselig det!







Hehe, forferdelig feminint bilde av meg? Jada, her bruker jeg Tom sine sko og pappa sin jakke! Flott. Jeg gav meg med slipingen fort siden jeg pustet inn så mye trestøv, hostet og harket som en gal :P Vi prøver igjen  i morgen med en maske eller noe, ja, jeg er pinglete... Jeg sliper bare av det øverste laget for å få vekk den gamle og seige lakken som allerede er på stolene. Etter det skal jeg male dem i fargen antikk hvit og trekke om putene. Jeg vet ikke helt hvordan stoff jeg skal ha enda, men har en liten anelse, det skal enten være i gul/gull eller blå. Vi får se hva jeg finner! :)


Flittig hjelper.

 Disse to her derimot, var ikke så flinke hjelpere. Jeg vet ikke om de ville spise kaninen eller om de ville leke med henne. Uansett, jeg tok ikke sjansen på å finne det ut :P Nysgjerrige var de iallefall!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle