mandag 18. mars 2013

Påsken...

... er ikke her heeeelt enda, men den varer så kort så hvorfor ikke pynte litt før? Dessuten fant Tom påskeboksen min, så da måtte jeg nesten :P Først noen påskeinspirerte negler!

Neglelakkene jeg brukte (fra tommelen):

IsaDora- Vintage Mint
IsaDora- Mellow Yellow
Essie- Bangle Jangle
China Glaze- Kinetic Candy
China Glaze- Go Go Pink!

Pynten er kjøpt fra eBay.






Nå som jeg endelig har kjøpt blomster igjen så må jeg vel vanne dem også. Har en mørk fortid når det kommer til planter... Sånn som Tom sa da jeg spurte om vi kunne kjøpe påskeblomster; "Kanskje vi skal vente til det er påske? Er det ikke en eller to uker til? Jeg tror ikke blomstene kan gå så lenge uten vann"... -.-




Det er så koselig her nå! 




2 kommentarer:

  1. Så kjempefine bilder! :) !!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, selveste Tommen min :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle