lørdag 16. mars 2013

Pakke fra Sephora!



 Etter mye sikling og lengting etter Mrs. Bunny kostene fra Sigma, fikk jeg endelig fingern ut :P Jeg bestemte meg for å kjøpe de! Men siden jeg bor i Norge må jeg betale for toll i tillegg, plutselig hadde de kostet rundt 1000 NOK istedet for ca 691 NOK som er prisen på Sigma. Skikkelig leit med andre ord. Så kom jeg på at jeg har jo noen bekjente i USA via InstaGram som kanskje vil hjelpe! Og det var iallefall en som var villig til det :D Vips så hadde jeg muligheten til å kjøpe de, pluss andre produkter som jeg ikke får tak i i Norge! Dette gledet jentehjertet mitt stort :) Jeg bestilte kostene rett fra Sigma også bestilte jeg alt det andre fra herlige Sephora. Det tok ca 2 uker så hadde jeg pakken trygt hjemme. 

Når du bestiller noe fra Sephora så har du muligheten til å velge med 3 forskjellige prvøeeksemplarer, hva det er varierer fra gang til gang/ dag til dag. Det er vel rundt tolv prøver du kan velge mellom hver gang. Jeg valgte parfymene Juicy Couture- Couture La La og Calvin Klein- Euphoria, også en ansiktsolje fra Marula. Som medlem av Beauty Insider så kan jeg også spare opp poeng slik at jeg kan velge små varer etterhvert. Jeg hadde spart opp en del og valgte derfor å prøve Pure Vanilla duften fra Lavanila Labaratories, det lukter som det høres ut som og jeg vet fortsatt ikke om jeg liker den eller ikke:P Tror det kan være en god undertone, så det gjelder å bruke ganske lite av den.








Via Beauty Insider fikk jeg også med en Øyekrem fra Caudalie.  De to andre, som er en fuktighetskrem og en ansiktsprimer, fikk jeg via special offer på mobilsiden deres.

Så har vi endelig Creamy Concealer Kit i hus! Jeg har ønsket meg den lenge. Den har fått fantastiske omtaler, så jeg må jo bare prøve den selv? Jeg prøvde den og jeg jublet! Det samme gjorde søsteren min. Vi så resultatet med en gang! Lysner partiet under øynene og ser naturlig ut :) Jeg betalte ca 190 NOK for den på Sephora. Kitet består av concealer og setting powder. Nå mangler jeg bare en corrector i tillegg som nøytraliserer fargen jeg har under øynene før jeg påfører concealer. Jeg vurderer å kjøpe Benefit- Eye Bright, fra Feelunique.




Jeg valgte fargen Beige og den passer meg perfekt!

Jeg kjøpte også en blush fra som jeg har vanvittig mye om. Den er fra Tarte og heter Amazonian clay 12-hour blush. Den selges ikke utenfor USA (og Canada tror jeg), så om jeg er så fornøyd med den at jeg vil ha en til etter at den er tom, må jeg gjøre det via Shipito evt for å få det tilsendt hit. For som dere vet så sender heller ikke Sephora varer hit:P da kan man bruke mellomledd som shipito eller andre firmaer. Fargen jeg valgte heter Exposed og skal være en av nude-fargene deres. La meg bare si at på meg er den IKKE nude, den er veldig pigmentert. I boksen ser den mer rosa ut, men så fort jeg får den på ansiktet heller den mer mot orange og jordtonede farger. Både søsteren min og jeg kan bruke den, noe som sier at den tilpasser seg og blender inn med dine egne hudtoner. Veldig lett å ta på og varer lenge! Innpakningen er veldig enkel og søt, gjør det også lett å ta med seg siden den er liten.




Siden jeg først skulle kjøpe litt fra Sephora, så hvorfor ikke kjøpe Naked 2 paletten fra Urban Decay? Ja, takk! Gjerne flere, men det ble med en denne gangen :P Utrolig flotte og pigmenterte farger, som også blir rost opp i skyene. Jeg ser hvorfor! Veldig pene øyenskygger i jordtoner, det er det jeg bruker mest av så denne paletten her kommer til å bli mye brukt. Det fulgte også med en sminkekost med to børster, den ene siden er en creasebørste og den andre er en skyggebørste. Ikke prøvd dem, men de skal visst være helt greie.



Her er baksiden av boksen den kom i, så ser dere hvilke skygger som er i. 

Det fulgte også med en liten lipgloss. Faktisk ganske god. Smaker som mint-vanilje, har en kjølende effekt og plumper leppene dine. Du må bruke den hver dag i minst en måned for å se effekten. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe en stor en for jeg er ikke så glad i lipgloss. Jeg får fort tørre lepper og holder meg som regel til leppepomade. Dessuten er lipgloss som regel veldig klissete, med unntak av denne. Den er lagd for å være litt mer fuktighetsgivende og ikke klissete som alle andre glosser er. 


Så har vi de fantatiske fine flotte og supersøte kostene mine fra Sigma! :D Åh som jeg har ønsket meg de! Grunnen til at jeg valgte de her er mye pga omtalene jeg har lest og hørt, men også fordi jeg falt for dem første gang jeg så de. Det var jo bare et VELDIG stort pluss at de var bra i tillegg hehe. Jeg hadde ikke kjøpt dem om de viste seg å være dårlige.

Jeg brukte dem dagen etter at jeg fikk dem. Første jeg brukte var Duo Fibre (F50) børsten  med foundationen min, og det var som om jeg hadde en helt annen foundation! Påførte som en drøm! Resultatet så helt annerledes ut også. Det lønner seg tydeligvis å investere litt i verktøy om man vil ha bedre resultater. Jeg er veldig fornøyd! Angrer ikke et sekund på at jeg valgte disse. Om jeg får teken på dette får vi se om det ikke blir noen MAC verktøy etterhvert også :P


Fikk også denne eyeliner kosten med i pakken.
 Er ikke boksen den kom i søt?





Jeg elsker at børstene kommer i en beholder som gjøres om til to koppholdere, også så fin farge!



Kostene som følger med:

E05 - Eye Liner: Create smooth and even lines. Use with gel or liquid liners.

E30 - Pencil: Soften and smoke out lines. Soften pencil liners along the top and bottom lash lines, add shadow to line the eyes, or use to highlight inner corner of eyes.
E40 - Tapered Blending: Soft blended crease. Using just the tips to apply color, sweep back and forth through the crease for a diffused and blended finish.
E55 - Eye Shading: Even application of color. Place color across the whole lid for an even and strong application of product.
E60 - Large Shader: Uniformly cover the whole lid with product. Apply cream shadow base or cream shadow for quick and even coverage.
E65 - Small Angle: Create precise lining. Moves fluidly and easily across the upper and lower lash lines. Use with gel, cream or powder liners.
E70 - Medium Angled Shading: Soft application of color. Use for brow highlighting or to blend the crease.
F30 - Large Powder: Even powder application. Uniform blending of powder products onto the face and body.
F40 - Large Angled Contour: Subtle cheek application. Use the angle to softly contour the cheekbone. Can also be used to apply blush.
F50 - Duo Fibre: Creates an airbrush effect onto the skin. Can be used with powder, liquid or cream products.
F60 - Foundation: Smooth foundation application. Apply liquid or cream products such as foundation and primer.
F70 - Concealer: Conceal small areas. Conceal the hardest to reach areas such as around the nose and eyes.

Det synes ikke så godt her, men skriften på kostene er holografisk. Søtt og passende :)

Gleder meg til å skriver omtaler om alle disse produktene etter at jeg har prøvd dem en stund. Så følg med! :)

I morgen blir det sliping av møbler, forhåpentligvis litt te og allerede litt påskepynt og kos. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle