søndag 10. mars 2013

Marmorert pastell.

I går la jeg ut en liten sniktitt av dagens manikyr. Jeg ble ganske skuffet da jeg etter tredje forsøk fortsatt IKKE fikk til en rosa gradient som jeg hadde planlagt å sette perler på. Det så jo så pent ut i hodet mitt! Men det så dårlig ut da svampen begynte å smuldre oppå neglene mine, ikke spør meg om hvorfor for jeg aner ikke hvordan det skjedde, men surt var det! Til slutt gav jeg opp, jeg la Missguided- Missbehave som en base, så påførte jeg Essie- Blanc, Essie- Bangle Jangle og Missguided- Missbehave med en liten svampbit helt tilfeldig på neglen. Jeg presset lakkene forsiktig på i små seksjoner, om det er forståelig:p Resultatet ble jo ganske søtt også, det ble en slags marmorert effekt. Jeg toppet det deretter med seche vite.

Effekten er ganske diskret. Den kan også minne om en slags vannmaling effekt, ikke sant? Synes det var søtt :) 



 Missguided fikk jeg fra en nailmailbuddy fra England, så det er ikke noe man får tak i Norge. Iallefall ikke noe jeg har sett her. Jeg ville også vise dere bilde av neglebåndsoljen jeg bruker akkurat nå, Cuccio Milk & Honey Cuticle Revitalizer Complex. Jeg har brukt mange forskjellige, og alle er egentlig like gode. De viktigste er å påføre ofte og jevnlig sånn at huden rundt neglene ikke tørker ut. Lukter også fantastisk godt av den! Jeg har den også i butter stick form, men den går fort siden jeg har en tendens til å påføre litt mer av den enn selve oljen. Jeg kjøpte den på ebay for 5,07 USD, og frakten kom på 4 USD, så alt kom på 9,07 USD som tilsvarer ca 52 NOK. Ikke ille synes jeg, med tanke på at den er veldig fuktighetsgivende, lukter kjempegodt og drøy. Anbefales! Jeg har også prøvd den med papaya og grønn te, og den lukter ENDA bedre om det går an :P




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle