tirsdag 12. mars 2013

Laks og besøk!

Da jeg sto opp idag våknet jeg til det her... Begge bikkjene har visst byttet bur med hverandre. De gjør det noen ganger, aner ikke hvorfor! Sakura har det jo sikkert som plommen i egget, men Sahara er kanskje litt for stor for det lille buret? Nå fikk jeg ikke tatt bilde av det siste, bare av Sakura i det store :P






----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag hadde vi besøk av selveste Joachim! Så til middag diska vi opp med laks, pasta (som alltid) og grønnsaker :) Enkel men god middag. Veldig koselig! Nå er jo ikke jeg noen mesterkokk, men mat ble det :P  


Jocahim er allerede lei av meg og kameraet mitt haha:P





Også ble han litt ekstra ekstra lei her. Sahara også.
Bortsett fra det så skjeddet det ikke mye idag, ble litt neglefiksing men ikke noe mer enn det:P Gutta fiksa litt bil og vi jentene ble sittende inne i neglelakksdunst. Deilig:P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle