mandag 25. mars 2013

Filmsnutt og negler.

I løpet av de siste dagene har jeg jobbet og sovet, spist litt og sovet litt mer. Vært utrolig sliten med andre ord. Jeg har også gjort ting som å ordne negler (selvfølgelig) også var Tom og jeg ute med bikkjene i påskeværet :)


Vi kan jo ta for oss neglene først! Jeg bestemte meg for å gjøre en liten påskeserie nå rett før påske bare for å komme i litt vårstemning, det trengs jo :P Så friske farger som pastell og gult spiller en VELDIG stor rolle i manikyrene jeg kom opp med :)


H&M- Gul Lakk (noe med sunrise)
O.P.I- The Living Daylights
China Glaze- Inner Beauty

Her jeg har brukt en H&M lakk (som jeg ikke husker navnet på, siden lappen er borte) på alle neglene bortsett fra ringfingeren. Etter to lag med den gule lakken  la jeg et lag med OPI- The Living Daylights og forseglet det med China Glaze- Inner Beauty. På ringfingeren har jeg H&M-lakken også har jeg plassert point glitter fra Konad for hånd. 


Barry M- Berry Ice Cream
IsaDora- Mellow Yellow
Essie- Lovie Dovie
Pierre René- Svart Lakk
Essie- Matte About You
Essie- Blanc



Jeg la et lag med Essie- Blanc for å få et hvitt "lerret". Påførte gradienten med svamp. La seche vite over, ventet til det tørket og påførte et lag med en vanlig blank lakk over langefingeren og tommelen så blomstene klistret seg på. Deretter la jeg et TJUKT lag med seche over igjen. Jeg skjønner jeg kanskje må lage en tutorial? Ble dårlig forklaring gitt haha. For å lage (de altfor ujevne) dottene brukte jeg en dottingtool. Etter det la jeg et lag med matte about you over ringefingeren. 

IsaDora- Ancient Ruby


Det her gjør jeg vel så og si aldri; men her har dere altså en veldig enkel swatch! Det er sånn her jeg går til vanlig, og det er sånn jeg trives å ha neglene mine på jobb:P ikke nødvendigvis i denne fargen, men helt vanlige uten masse glitter! Ikke misforstå meg, jeg ELSKER glitter og bling, men dette er greiest på jobb. Den fantastiske lakken her er to strøk med Ancient Ruby fra IsaDora. Top Coaten er et strøk med Seche Vite. Veldig vanskelig å få et godt bilde, lakken er mye penere i virkeligheten. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Så til slutt: En liten filmsnutt av tullebikkjene mine! :D





Håper alle nyter været (så lenge det varer), og koser seg masse i påsken <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle