søndag 31. mars 2013

Blue marble

Jeg synes de de forrige jeg gjorde, marmorert pastell, var så søte at jeg tenkte å prøve igjen. Denne gangen med lyseblå og turkis. Ble ikke liiike bra denne gangen siden jeg prøvde uten en hvit base, og pga det så måtte det mer neglelakk til og da fløt det litt mer inn i hverandre. Men jeg liker det for det. Minner meg litt om en strand eller noe? Hehe, tror jeg drømmer for mye om Thailand for tiden:P 

I thought the last mani I did with the purple marble effect was kind of cute, so I wanted to try the same mani again, but this time with some other colors. I chose light blue and light turqois. It didn't turned out as good as the purple one, because I didn't use a white base this time, and because of that the colors merged into eachother too well :P But I kinda like it! It reminds me of a beach or something like that. (My head's already in Thailand, lol)

Uansett, jeg brukte en bitte liten svampbit for å få til denne effekten. Om dere vil, kan jeg lage gjerne en tutorial? Bare å kommentere nedenfor her om det er av noe interesse! 

Anyway, I used a tiny piece of sponge to achieve this look. Let me know in the comment bar if you guys want a tutorial!

Jeg brukte/ I used:

MUA (Makeup Academy)- Pistachio Ice Cream
Polish by H&M- Bella's Choice
Seche Vite- Top Coat




Jeg brukte et tjukt lag med Seche for å forsegle det.
I used one thick coat with Seche to seal everything.







Hva synes dere? Burde jeg sette på noe tilbehør? 

What do you guys think? Do you think I should add something to them?













<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4039247/?claim=wqe8nauw9xp">Follow my blog with Bloglovin</a>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle