lørdag 9. mars 2013

1, 2, 3, sliten.

Se på den pene layouten min! Dette er det mine snille søster som har hjulpet meg med! Jeg er veldig fornøyd :) Er den ikke fin? Tusen tusen tusen takk, Cathrine :)

Siden jeg begynte å jobbe igjen, etter et opphold, så har neglene mine knekt en etter en. Om en knekker klarer jeg heller ikke å la de andre være lengre; jeg MÅ file ned alle til samme lengde. Så etter at jeg begynte har de bare blitt kortere og kortere:P Nå har det vært et lite opphold med knekking og filing, og de har endelig fått vokst litt igjen! Iallefall nok til at jeg tør å ta bilde av dem hehe.

Jeg hadde planlagt å legge en gradient rosa mani med perler, meeeen jeg satt med dette i flere timer og feilet hver eneste gang jeg prøvde. Ble så innmari frustrert! Ingenting funket. Svampen gikk i oppløsning på neglene mine, lakken ville ikke blande seg ordentlig i hverandre, den ene lakken syntes ikke en gang på neglen, og alt ble bare tull. Den tredje eller fjerde gangen bestemte jeg meg for å prøve helt andre farger og en annen metode. Det ble litt svamping der også, men et bedre resultat som jeg ble nogen lunde fornøyd med. Iallefall fornøyd NOK til å kunne legge fra meg alt og bli ferdig:P Usikker på om jeg skal bruke perlene jeg hadde tenkt til som dere ser på det første bildet, vi får se i morgen! Nå er klokken mye og jeg ville heller drikke om det ene glasset med vin jeg har (som jeg har brukt hele kvelden på).






Flaskene mine blir fort stygge:P kanskje ikke så rart når jeg har lakk opp etter albuene når jeg lakker neglene mine! 

Her er en liten sniktitt! Vil ikke legge ut et uferdig resultat, så bilder kommer i morgen! Enten med perler eller ikke :P 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommer med en liten review av den her i morgen også. Den blir ikke så lang siden jeg bare har brukt den i uke, men heller om hva jeg synes om den hittil :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle