mandag 25. februar 2013

Vi prøver igjen.

Nå er det VELDIG lenge siden jeg har blogget. Jeg startet jo som sagt med bloggingen for mamma sin skyld:) hun synes det var koselig å lese bloggen min mens hun var i Thailand, og nå som hun og pappa er i Thailand igjen så tenkte jeg å starte sånn smått igjen. Det blir om det vanlige; hverdagen, bikkjene, venner, negler (nei, dere kommer ikke unna det hehe:P) og andre ting :)

Jeg kan starte med en mani jeg la igår, og som jeg fortsatt har på idag:)


Jeg startet med å legge en basecoat som alltid, Essie- Grow Faster.
Så påførte jeg tre lag med Essie- Lady Like.
Glitterlakkene er OPI- The Living Daylights og Models Own- Ibiza Mix. 




Veldig enkel glitter mani som ikke tok lang tid å legge! Jeg synes den er veldig jentete og den gir meg en god vårfølelse.

Jeg kan også vise en manikyr jeg la for noen dager siden som jeg også var fornøyd med! Den var så enkel og ren allikevel hadde den masse glitter i seg (noe som jeg ikke klarer å leve uten haha:P).


Her påførte jeg to lag med Orly- Who's Who Pink og tre lag med Essie- Vanity Fairest. Deretter la jeg en gullakk på tippene, en slags metallisk lakk uten navn, den er veldig gammel så jeg husker desverre ikke hvor jeg har kjøpt den hen:P Men hvilken som helst opaque/ugjennomsiktig lakk. Så påførte jeg China Glaze- Bombshell og FNUG- Gold Glitter over der igjen:) 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag hadde Tom og jeg besøk av Anne-Marte og Tor Arne til middag, noe som var fantastisk koselig! Vi hadde en flott middag med pestopasta, hvitløksmarinert kylling, salat og anitabrød (focaccialignendebrød). Men jeg var så innmari sulten og stressa over å ha lagd maten at jeg glemte å ta bilde! Så nå sitter jeg da her med et lite glass rødvin og ser på Jersey Shore og blogger litt.

Savner mammaen min allerede, selvom hun dro i går, men det har vært veldig godt å ha henne her! Og jeg er så takknemlig for alt hun gjorde for oss og for alt hun hjalp oss med! Supermamma:) Nå håper jeg dagene går fort til jeg ser dem igjen! Samme om man er 4 eller 24 år, mamma og pappa er best uansett! Hehe :)

Natta! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle