torsdag 28. februar 2013

Sliten!

Jeg har kanskje ikke jobbet mange timene idag, men er forferdelig sliten for det. Nå er jeg endelig hjemme, så nå sitter jeg i sofaen med pc'n på fanget, chickflick på tvn og vin i glasset! Kos :)
Før jeg starter filmen så tenkte jeg å legge ut litt bilder som en liten oppdatering fra Januar, blir mest negler men også litt andre ting.

Bestilte meg de to hårproduktene her fra www.blivakker.no. Brukt de før og vil absolutt anbefale de til andre jenter med flatt og tynt hår:P Håret mitt er fryktelig glatt i tillegg, og nesten umulig å gjøre noe med. Redken derimot har gjort noe med dette! Bruker også Shampoen i samme serie; Body Full. 



Så er det pån igjen med bilder av neglene mine:P Elsker den lakken her! Det er Accessorize- Dream. Jeg tror jeg har to lag med Barry M- Blackberry under, men det var egentlig ikke noe vits siden glitterlakk var dekkende alene. Flott?

En veldig pen nudefarge fra Barielle med litt lilla skimmer. Skimmeret synes ikke her. Det er Barielle- Baretini som base også har jeg lagt et tynt lag med Accessorize- Crystal Shimmer over. 

Nude/soft jellysandwichmani. Som base brukte jeg China Glaze- Go Go Pink!, deretter glitterlakken O.P.I- The Living Daylights, så toppet jeg det med China Glaze- Inner Beauty. 



Veldig enkel mani med tanke på at Revlon lakken er en jellysandwich i seg selv:P Her brukte jeg China Glaze- Kinetic Candy og Revlon- Whimsical.

Dette var en fantastisk neglepakke m/mer jeg fikk av en av IGjentene fra England! Moro :D


Jeg var med i en konkurranse for et par måneder siden, og dette var bidraget mitt:) Det tok overraskende lang tid haha. Mye detaljer og slit! Når jeg ser tilbake på dette så tenker jeg at jeg kanskje var litt gal. Bare litt. Nei, jeg vant ikke konkurransen, om det var noen som lurte på det:P men det ble veldig søte negler ut av det da. 

Mønsteret og pegasusen er forresten neglestempel fra Nailz Craze! Hun lager kjempe søte mønstre og motiver så ta en titt hvis du liker sånt! Hun har også en veldig fin blogg som heter http://nailzcraze.blogspot.no/.

En utrolig pen holografisk lakk fra Sally Hansen som jeg ikke vet navnet på.
Prøvde meg også på litt nail art:) Dro fram små pensler og svamper!




For mer informasjon om neglene mine; hvilke lakker jeg har brukt, hvordan jeg har gjort det og hvor mange lag osv, så kan du gå inn på denne linken http://instagram.com/michellepoena, eller så finner du meg på InstaGram med navnet MichellePoena.


Ser de ikke flinke ut? Veeeeel, bildet lyver kanskje litt? -.-

Sahara har kost seg fælt denne vinteren. Hun har nemlig fått lov til å ligge i sofaen! Det skulle jeg aldri ha latt henne gjøre, de stakkars pynteputene mine blir jo mishandla :( Hun elsker de! 

Kjære Cathrine sitt påfunn, haha! Se på henne:D Dette var Sakura i det hun fikk vite at jeg skulle skamklippe henne. Neida, men joda, for det var nok sånn hun tenkte i det hun så at jeg tok frem saksa.

Skjønner dere hva jeg mener med at hun koser seg fælt? Ikke bare pynteputene får gjennomgå, men absolutt alt som ligger på sofaen!

Kjøpte meg også en ny serie med ansiktsprodukter. Jeg har hørt mye skryt om Ole Henriksen, så jeg tenkte jeg måtte prøve det ut. Kjøper man fra www.strawberrynet.com så kommer man mye billigere ut fra det hele, og nye produkter måtte jeg ha uansett. Jeg har brukt alt sammen i en måned nå, sånn ca, og jeg kan ikke si at jeg er super fornøyd med hvordan de virker. Jeg kan heller ikke si at jeg ser en stor forskjell på huden min nå sammenlignet med hvordan den var før. Og det er jo litt dumt? Bruker man masse penger på noe så vil man jo gjerne ha utbytte for det også? De har absolutt IKKE gjort huden min verre, det jeg mener er at disse produktene er jo ganske dyre i butikken så derfor burde de gjøre mye mer ut av seg også:P Jeg var ute etter noe som virkelig gjorde en forskjell og som ville gjøre huden min flott og kvisefri. Jeg vet jo at masse ligger i kostholdet også... Jeg har kanskje ikke brukt det lenge nok, skal gi det litt lengre tid så får vi se hva som skjer :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Helt til slutt:
To vakre smil og små nattasusser fra Sahara og Sakura


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle