onsdag 27. februar 2013

Kosmetikk og middagskos!

I går kom vår kjære Jon på besøk! Endelig:D etter at han begynte på skolen så er det ikke så ofte vi ser han lenger, noe som er trist for det er så godt å ha han her. Han kom da igår og skal være over til i morgen. Så idag hadde vi en koselig middag, Tom lagde lasagne og etterpå blir det film og potetgull. Tror det blir Lawless ikveld.






Lang historie kort; jeg skamklipte Sakura (fordi jeg trodde jeg kunne klippe -.-), inn til hundesalongen bar det og ut kom et lite rosa lam! 







Koselig kveld med både bikkjer og folk :)

________________________________________________________________________________


Ogsååå til kosmetikken :D Jeg har fått helt dilla i det siste. Jeg har alltid vært veldig glad i kosmetikk, men i det siste har jeg vært litt ekstra på sminkeprodukter. Det har vært mye neglelakk i det siste, så det her er ingen overraskelse. Tenkte jeg skulle vise dere produktene jeg har kjøpt i det siste:) Etter å ha lest mange reviews og anbefalinger endte jeg opp med disse:

Primer som jeg kjøpte fra www.beautybay.com.
Info fra siden deres:

What it is:

A 100% oil-free face primer formulated for sensitive or oily skin.

What it does:
This colorless, oil-free formula mattifies surface oil and minimizes redness from irritated skin while it erases the appearance of pores, fine lines, and other imperfections. It keeps foundations and powders in place all day, so that colors stay true, and skin has a smooth and poreless finish.

What it is formulated WITHOUT:
- Parabens
- Sulfates
- Synthetic Fragrances
- Synthetic Dyes
- Petrochemicals
- Phthalates
- GMOs
- Triclosan

Jeg har lest mye bra om den her, det er en foundation som skal hjelpe til å bekjempe kviser og irritert hud. Jeg kjøpte den på Gardermoen, men du finner vel den på de fleste parfymerier som har Clinique produkter. Har ikke brukt flytende foundation på lenge, bruker bare I.D Bare Minerals, så dette skal bli spennende. Den er for fet til veldig fet hud, noe som jeg har. Ingenting ser ut til å funke på huden min, men kanskje denne gjør? Vi får se! 


Øyenskygge primer fra Urban Decay! Denne har vel alle sminkegale folk hørt om? Den er vel den de fleste makeup artister bruker også (har jeg hørt)! Og det er ikke rart! Fantastisk bra og god. Jeg får alltid veldig fet hud over øyelokkene, noe som ikke er uvanlig for folk med fet hud:P Denne derimot holder alt på plass og gjør virkelig det den lover. Jeg kjøpte den fra www.beautybay.com. Info fra siden dere:

What it is:

A sheer nude eye shadow primer.

What it does:
Packaged in a new squeeze tube with a precise needle nose, Eyeshadow Primer Potion is an ultra-sheer, totally nude base that glides onto the skin. The original, award-winning formula disappears instantly and is the ultimate eye prep for smoother, more vibrant shadow and all-day wear with absolutely no creasing.



Så har vi denne lille greia her som var et lite spontankjøp. Aldri prøvd den før, ikke har jeg lest noe om den heller! Men den koster ca 200 eller nesten på apoteket, og da jeg så den til 50 kr på gardermoen så grabbet jeg tak haha:P Det er visst til alt mulig, lepper, kinn, hender; alt :) Ikke brukt den lenge så aner ikke om den er bra enda.
Info fra www.sephora.com:

What it is:
An ultra-nourishing spot treatment that softens even the driest skin.

What it does:
From elbows and feet, to lips, cuticles, and even your hair, this pure shea butter is the perfect deep-conditioning treatment. All-natural and certified-organic, this shea butter is enriched with antioxidant vitamin E for ultimate protection wherever it is applied. This miracle beauty-balm promises to turn dry, dehydrated skin into beautifully soft, supple skin from head to toe.

What it is formulated WITHOUT:
- Parabens
- Phthalates
- Triclosan

What else you need to know:
For over 30 years, L'Occitane has sourced shea butter by partnering with women in Burkina Faso, West Africa. L'Occitane supports these women by paying three times the market rate for shea butter and offering literacy and micro-credit programs to help them maintain sustainable and thriving businesses.


Nå får jeg krysse fingrene og håpe at disse produktene ikke gjør den kresne huden min enda verre enn
det den er -.-
_________________________________________________________________________________

Må bare vise dere noe i siste liten her:P 8 Feb. hadde Tom og jeg vært sammen i fem år, og i den anledning fikk jeg noen fantastiske gaver av han!:) Jeg ble så innmari glad og elsker alt :D

Den klokka her så pen! Gjett om jeg ble glad da jeg fikk den!


Jeg hadde ønsket meg kjedene og koppen i tillegg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle