torsdag 8. november 2012

Nail apps fra O.P.I

For FLERE måneder siden kjøpte jeg noen morsomme ting fra www.transdesign.com. Jeg trodde da at det var vanlige nail stickers men det viste seg å være 100% neglelakk bare i klistremerkeform. Det var beskyttelsesplast på sånn at de ikke skulle tørke ut. Jeg er egentlig veldig skeptisk til det siden jeg har prøvd nail stickers før, og det holder som regel et par timer(!) før det bare detter av i flak.

Denne derimot gjorde IKKE det. Et fantastisk produkt som kan anbefales til alle som ikke gidder eller klarer å fikse neglene sine! De er lette å påføre og å ta av. Du bruker bare vanlig neglelakkfjerner og bomull når de skal av igjen :) Det detter ikke av i flak, men det vil på den andre siden slites vekk i tuppene akkurat som med vanlig neglelakk. Nå prøvde ikke jeg med top coat over siden jeg ville prøve å se hvordan de var alene. Men det kan kanskje lønne seg? Jeg skal iallefall prøve det neste gang.

Tenkte jo ikke på å ta bilde av den pakka jeg faktisk brukte før jeg allerede hadde brukt den:P Men sånn her ser den iallefall ut. Det her er en annen jeg kjøpte samtidig. Veldig nyttårsaften hehe :)






Her ser dere hvordan slitasjen ble etter litt over to dager. Det skal også sies at jeg ikke har vært på jobb, så de har ikke gjennomgått det de pleier:P






De bør prøves! Jeg ble iallefall veldig positivt overrasket. Det er ikke så mye utvalg av design og farger, men noe er det :) Og ja, neglebåndene mine ser ikke ut. Vinteren, kulda og den tørre lufta dreper dem :(

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle