torsdag 8. november 2012

Big Money og Dulce De Leche

Over en lang periode nå har jeg filt neglene mine ofte og holdt dem korte. De var utrolige dårlige og tynne, og nå håper jeg de blir bedre jo mer de får vokst. Det er uvant og rart for meg å ha korte negler:P Jeg synes andre passer det kjempegodt, men selv foretrekker jeg lange. Her har jeg allikevel prøvd å gjøre noe annerledes selvom de er korte. Jeg finner det litt kjedelig å prøve noe nytt når de ikke er lange... 

Og nå som jeg endelig har fått klørne i noen flotte lakker fra Gem Crush serien til Sally Hansen (takket være mine flotte flotte flotte venninne, Anita) så måtte jeg jo bare prøve noe nytt:P Alle lakkene er like flotte! Skal se om jeg får tatt et bilde av de jeg har i morgen og lagt ut. Evt en swatch av alle sammen! Jeg har ikke funnet dem i Norge, tviler egentlig på at de i det hele tatt blir solgt her i landet. Anita kjøpte det iallefall i New York da hun var der for noen uker siden. Jeg har siklet etter de lakkene her iallefall et halvt år! 

Sally Hansen- Big Money
O.P.I- Dulce De Leche
Essie- Matte About You

Her har jeg satt på noen "studs" også. Først to lag med O.P.I, deretter et lag med top coat, så et lag med Essie. På ringefingeren la jeg to lag med Sally Hansen og et lag med top coat. 





                            O.P.I- Dulche De Leche                                 Sally Hansen- Big Money

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle