søndag 14. oktober 2012

Gina Tricot- Monaco Blue

Følger du meg på Instagram enda? Poster bilder der hver dag! Yay, tenker folket, enda mer negler OG bikkjer! Haha:P Har fått en del følgere siden sist jeg postet bilde av IGkontoen min her, nå er jeg oppe i 3000+ :D Utrolig morsomt!
Se søte Sahara som sover på Tom, på nederste bildet! :) Monstre sover søtt de også.


Barielle- Falling Star
Essence- Night In Vegas
Essence- (husker ikke navnet)
Gina Tricot- Monaco Blue
Essie- Matte About You


For tre uker siden så la jeg denne matte jelly sandwich manikyren. Fullspekket med glitter og mye annet godt:)

Jeg begynte med Barielle- Falling Star som er en fantastisk fin og dyp (men ikke mørk) blåfarge med bronsefarget mikroglitter. La to strøk. 




Deretter la jeg et strøk med Essence- Night in Vegas som er en topplakk med små glitterflak. Bare for å få en slags dybde. Jeg skal innrømme at denne manikyren ikke var så planlagt, jeg kjedet meg og kastet på altfor mange lakker, men det endte i et nogen lunde godt resultat:P 

Over Essence la jeg et lag med en liten neglelakk fra Essence, som var en mørk lakk med litt glitter i. Veldig fin, men gammel og seig hehe. Husker ikke navnet! Står heller ikke på den... Deretter la jeg to lag med Gina Tricot- Monaco Blue som er en fantastisk jelly sandwich mani i seg selv! Masse glitter! Både store og små, blå og grønne glitterkorn i en blå klar lakk. Så toppet jeg det med Essie- Matte About You. På litt avstand så ble det ordentlig matt, men da jeg tok macrobilde så kom det frem en litt rar tekstur. Synes det var litt gøy :P




4 kommentarer:

  1. Du burde virkelig lage en youtube kanal der du viser hvordan du kan lage så flotte negler/design! Jeg syns du er utrolig flink, jeg hadde aldri i verden klart det så bra som du gjør.. men jeg har lyst til å gjøre et forsøk på noe av det du gjør :)
    Hvis du lager en youtube-kanal blir jeg veldig glad :D

    SvarSlett
  2. Hehe takk for det og for et flott kompliment! :D Jeg hadde nok lagd en youtoubekonto om jeg drev med avansert negledesign. Jeg gjør jo ikke det nå, er som regel swatching og veldig enkel design :) Om det er noen av de negledesignene her du har lyst å prøve deg ¨på og trenger en step-by-step tutorial så må du si ifra og da lager jeg gjerne det! :)

    SvarSlett
  3. Falling Star looks great on you! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you! It's a beautiful nail polish, but the formula is a bit thick, so I found it rather difficult to apply it even and nice after I'd used it a couple of times. Nothing Seche Restore can't fix though :P

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle