lørdag 13. oktober 2012

FNUG- Gold Digger



Sjekk den flotte neglelakken jeg har fått meg! Den er fullstappet med EKTE gullpartikler så vel som gullglitter i forskjellige størrelser. En flott overlakk!

FNUG- Gold Digger
China Glaze- Fast Track

Her har bruker jeg den over China Glaze- Fast Track. Den er mye finere i virkeligheten og iallefall i sola :) Veldig enkel og god å påføre.

Jeg har sikla på FNUG lenge og endelig har jeg noen selv! Hoho. Er den ikke fin?








Gå inn på www.fnug.com for å se hvor du får tak i disse flotte lakkene, evt facebooksiden deres. Jeg vet også at www.nelly.com selger dem. Har også noen av hololakkene her hjemme som jeg skal swatche, må bare vente til sola titter frem først :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle