onsdag 12. september 2012

Sukkersøtt!

Blitt litt lite negler i det siste siden jeg har vært litt dårlig. Har ikke orket så mye da. Sett på mye tv og det er vel egentlig det:P

Sally Hansen- Lavender Gold
China Glaze- Go Go Pink
China Glaze- Inner Beauty
China Glaze- Nova
Models Own- Ibiza Mix

Her har jeg prøvd Sally Hansen- Lavender Gold. Det er en veldig fin lakk! Den bruker utrolig lang tid på å tørke. Det synes jeg flere av lakkene fra Sally Hansen gjør, det er nesten som om de får en litt silikonlignende konsistens etterhvert som det begynner å tørke. Siden jeg var tom for Seche Vite så ble de iallefall aldri tørt! Men fargen og duo chromen var nydelig! Både lilla og gull samtidig :)



Her har jeg lagd enda en jelly and cream sandwich. Først la jeg to lag med Cina Glaze- Go Go Pink (cream), deretter et TYNT lag med China Glaze- Nova, så et lag med Models Own- Ibiza Mix og toppet det med China Glaze- Inner Beauty (jelly). Som top coat brukte jeg Seche Vite. Pass på å ta på den når neglelakken enda er litt våt, eller så vil neglelakken trekke seg bakover og mot midten (shrinkage). Jeg stemplet også noen søte hjerter oppå, så ble alt plutselig veeeeldig sukkersøtt :P Stemplet kommer fra en Konad plate som jeg kjøpte fra www.bornprettystore.com. Jeg brukte også en av konad sine stempellakker til å stemple med, for andre VANLIGE lakker har en tendens til å bli alt for tynne og vil da ikke synes godt nok.  

Macrobilde av manikyren:) Glitter blir så pent når man legger et tynt lag med jellylakk over! Elsker det. Blir så innmari dust og delikat.

Denne søte pakken med neglelakk og tilbehør fikk jeg i posten igår. En utrolig koselig og hjertevarmende pakke som ei fra CANADA sendte meg:D Hun visste at jeg ønsket meg den Orlylakken på bildet pga InstaGram, og spurte om jeg ville ha den, for hun var ikke så begeistret for den selv, og jammen sendte hun meg ikke en pakke med masse rart:D veldig generøst og snilt av henne! Jeg ble iallefall VELDIG glad! Hun har en fantastisk fin negleblogg som heter http://www.chitchatnails.com , som må sees. Har du instagram bør du også sjekke henne ut der; @martawarmuz.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle