fredag 14. september 2012

Studs up in the air.

En litt glorete mani kanskje? Det er sånn jeg liker det:P Jo mer glitter jo bedre er det! Sånn er det bare :) Jeg elsker alt jentete, hehe.

Essie- Stroke of Brilliance
Catrice- Up In The Air
Models Own- Indian Ocean


Jeg la et et lag med Catrice- Up In The Air på alle fingrene, så to-tre lag med Essie- Stroke of Brilliance på lang- og ringfingeren. På de andre fingrene la jeg et lag til med Catrice, deretter et tynt lag med Models Own- Indian Ocean. "Naglene" kjøpte jeg fra www.bornprettystore.com
Flotte? Ser litt hav- og universaktig ut! 






                  Catrice- Up In The Air

                 Models Own- Indian Ocean


                 Essie- Stroke of Brilliance

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle