tirsdag 4. september 2012

Diskré jelly sandwich (ja, igjen:P)

Prøvde meg på en jelly sandwich til. Denne gangen i litt diskré farger.

Jeg brukte:
Barry M- Peach Melba
O.P.I- Pirouette My Whistle
China Glaze- Inner Beauty

Jeg la først to lag med Peach Melba. Det er en utrolig fin farge! Nude/peach, vil jeg beskrive den som. Så påførte jeg et tykt lag med Pirouette My Whistle, med så mye glitterkorn jeg bare kunne. Deretter la jeg Inner Beauty som en topplakk. Hele manikyren får da en myk og og diskré finish.

Ikke verdens beste kvalitet på bildet:p Men jeg tok det rett ned fra mobilen... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle