onsdag 5. september 2012

Blue Jelly.

Tredje jelly sandwichen på rad! Litt hekta nå gitt :P

Barry M- Blue Moon
Models Own- Ibiza Mix
China Glaze- Inner Beauty

Det her er ikke en ren jely sandwich det heller, men en cream AND jelly akkurat som de to forrige. Jeg la to lag med Blue Moon som ikke er en heelt ugjennomsiktig  blå neglelakk, men ikke en veldig tynn en heller. Deretter la jeg et tykt lag med glitter -Ibiza Mix, også toppet jeg det med Inner Beauty. Elsker hvordan jelly sandwich mani får neglene til å se ut. Ser så mykt og godt ut! Hehe.
Manikyren her minner meg litt om Revlon- Whimsical, som forresten står HØYT oppe på ønskelisten min.  






 Se fine ringen min som jeg kjøpte i Thailand? Bruker den nesten aldri siden den er så innmari stor og glitrete:P Men synes fortsatt den er sabla fin hehe.

                           Barry M- Blue Moon                                          Models Own- Ibiza Mix

Blue Moon er forresten en veldig fin og lys blå lakk med en mørkeblå og diskré skimmer. Skimmeret kommer ikke frem på bildet desverre. Påføringen er nokså grei, kanskje litt vanskelig sammenlignet med O.P.I og f.eks China Glaze (som er en drøm) , men helt ok så lenge man har litt tålmodighet og er litt nøye :P Den blir fort tykk så pass på å legge tynne lag og heller påfør to ganger, evt tre. Jeg har ikke kjøpt den i Norge, men fått tilsendt den fra ei venninne i England, det samme gjelder Models Own. Aner ikke om man får kjøpt noen av de i Norge, men OM man kunne hadde de sikkert kostet skjorta av meg. Neglelakk, blant annet, er ALTFOR dyrt! Jeg kjøper heller mine på nettet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle