lørdag 1. september 2012

Androgynie + Nail mail!

Idag prøve jeg Androgynie fra Orly. En veldig fin lakk med små og litt større glitterkorn i forskjellige farger. Den var vanskelig å påføre siden den virket litt tykk og chunky, men den ble så fin når jeg endelig fikk det til! :P Det var vanskelig å få de største glitterkornene på kosten, så jeg måtte ty til litt fisking og risting... Alt i alt; Vanskelig lakk, men VELDIG verdt det.






Jeg har også en neglevenninne i England! Veldig koselig greier hehe. Vi sender hverandre neglelakk som den andre ikke får tak i i sitt eget land. Og heldig som jeg er så får jeg en del Barry M og Models Own:) For ikke å snakke om Sally Hansen! Nå vet jeg at man får tak i det i Norge, men aner ikke hvor... Jeg har så innmari lyst på Gem kolleksjonen.

                      Sally Hansen- South Sea Pearl                      Sally Hansen- Lavender Gold

                   Models Own- Ibiza Mix                                             Ukjent

                     Barry M- Blue Moon                                       SinfulColors- Mercury Rising

Models Own- Golden Peach


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle