fredag 31. august 2012

Tone Lise Akademiet- Neglekonkurranse.

Forresten så var jeg med i en neglekonkurranse forrige måned. Det var en konkurranse som Tone Lise Akademiet hadde. Veldig moro, iallefall med tanke på at jeg kom på tredje plass! Trodde aldri jeg skulle komme på noen plass i det hele tatt :P

Det er en flott skole, og det hadde vært en drøm å få kunnet gå der, men har man ikke penger så har man ikke penger. Det får heller forbli en drøm og en hobby :)

Jeg kom på tredjeplass med dette bildet:

Og ja, det står SHOW YOUR FEET, noe som var vanvittig flaut i etterkant... 
Det sto:

3. plass - Michelle Eggen
- vant 8 TL Design lakker fra kolleksjonene, Neon & Spesialeffekter til en verdi av 1043,-
Juryen: Søte og delikate sommer negler med konfetti dryss


2 kommentarer:

  1. Flinke Michelle! dødskult at du kom på 3. plass! :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle