onsdag 22. august 2012

Negler?

Jeg startet å blogge da familien min flyttet til Thailand. Det er litt over et år siden nå. Det var en veldig tung og trist tid for meg, og det samme var det nok for dem å måtte flytte fra meg. De de bodde her så jeg dem sånn ca hver dag, så det var rart å ikke kunne dra på middag eller få en klem når du trengte det lenger. Pga det bestemte jeg meg for å blogge, rett og slett for mammaen min, sånn at hun kunne se hva jeg gjorde HVER dag. Jeg skrev om alt og ingenting, og mamma var storfornøyd! Nå er det en del ting som har hendt så nå har hun og søsteren min flyttet tilbake hit sånn at søsteren min kan få gå på VGS her. Fordi jeg ikke lenger blogger for mamma sin skyld så er det heller ikke noe vits i å ta bilde og skrive om absolutt alt jeg gjør :P Så nå blir bloggen bare om hobbyer og ting jeg føler er verdt å blogge om!

Jeg har også en tendens til å begynne med nye ting. Får fort nye interesserer, brenner noe ordentlig for det så bare dabber det av. Akkurat nå er det negler, og nei, jeg får ikke blitt mer jentete... MichellePoena er kontoen min på Instagram, derfor merker jeg bildene mine med det også.  Her er en del negledesign som jeg har gjort i det siste:




Venstre: Galaxy Mani. Her har jeg brukt mange forskjellige neglelakker, dum som jeg er skrev jeg aldri det opp.
Høyre: O.P.I - Dulche De Leche, China Glaze- Blonde Bombshell.


 Essence- Glorious Aquarius, China Glaze- Kinetic Candy.

Stempel fra Konad. Essence- Night in Vegas, China Glaze- Go Go Pink. 


 China Glaze- Fast Track, Essence- Night in Vegas, Color Club- Platinum Record.

 Orly- Who's Who Pink, O.P.I- Pirouette my Whistle. På bildet under ser dere hvilken farge Orly lakken egentlig har, den er mye mer rosa og ikke så ferskenaktig som den ser ut her.

Første gang jeg prøvde meg på colorblocking :P Ble helt ok. Men tok sabla lang tid!! Brukte tynne pensler.


Accessorize- Shade 41 Bronze 


Første gangen jeg prøvde klistermerke som er beregnet for neglene. VELDIG vanskelig å ta på og forme siden de var så stive og harde. Ser helt grusomt ut ved neglebåndene :P De datt også av med en gang... Kjøpte dem på Accessorize.

 Barry M- Peach Melba, China Glaze- Blonde Bombshell.

3 kommentarer:

  1. Du er helt vanvittig flink Michelle, jeg er fan :D

    SvarSlett
  2. Takk flotte Sigrunn :D

    Ååå snille søte Benedicte hihi, takk!! :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle