lørdag 25. august 2012

Negler 2.

Legger ut flere neglebilder sånn at jeg bli ajour, haha :P Har en del som jeg ikke har postet.
For øyeblikket er neglene mine VELDIG korte så blir ikke så mye bilder for tiden :( Måtte klippe dem fordi alle knakk i forskjellige lengder på jobb! Gah. Men de vokser jo ut igjen :)

Kjedet meg en dag og kom opp med dette barnslige designet hehe :) Minner meg om barn og skole.
Jeg brukte: Isadora- Vintage Mint, Models Own- Indian Ocean, China Glaze- Kinetic Candy.

 

 Fransk manikyr men med glittertipper istedetfor vanlige hvite! :) Jeg brukte:
China Glaze- Inner Beauty, China Glaze- Material Girl, Essie- A cut above.

Glitterbombe!! Kjøpte denne neglelakken fra Accessorize og den er dødsfin  PÅ BILDE, aldri i verden om jeg klarer å gå rundt med denne til vanlig hehe. Er så mye glitter at jeg ikke klarer å se på noe annet enn neglene mine hele tiden :P Dette er Shade 43. 

Dette må være et av mine yndlingskombinasjoner! Ble så delikat og enkelt :)
Essie- Tart Deco, China Glaze- Inner Beauty, Essence- Night in Vegas. 


Havfrue manikyr? Nesten :) Elsker alle de neglelakkene her sammen! Jeg brukte:
Accessoriza- Dream, Catrice- Up in the air, Essence- Glorious Aquarius, Sinful Colors- (umerket.)

FANTASTISK??

Sally Hanse- Presto Pink, Essie- As gold as it gets. 

Ombré negler.
Essie- Blanc, Essie- Bachelorette Bash, Hennes&Mauritz- umerket(gul).


Essie- Stroke of Brilliance, China Glaze- Kinetic Candy, Models Own- Indian Ocean

Barielle- Baretini, Essence- Night in Vegas


Lol, ja jeg ble litt ivrig med neglebåndsoljen :P Også var det sol i tillegg da jeg skulle ta bildet så... ja.
China Glaze- Kinetic Candy, China Glaze- Icicle, China Glaze- Nova, Models Own- Indian Ocean. 


Da var jeg vel oppdatert! Så fra nå av kommer det bare nye neglebilder. Skal prøve å ta litt flere bilder av et design, kanskje litt tutorial også. Følg gjerne IG kontoen min også!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle