torsdag 30. august 2012

Falling Star

Fikk mine flotte Barielle lakker igår! De er sååå fine :D hoho. Også så fin påføring.

Er den ikke fin?
Barielle- Falling Star 5083





                             Barielle- Falling Star                                        Barielle- Buddha-ful


                      Barielle- Elle's Spell                                                        Orly- Androgynie

Essie- All tied up

De her fungerer så bra. Iallefall akkurat nå :) Primeren gjør underverker! Neglelakken sitter mye bedre på. Og Calcium Gel Fortifier fra CG er også veldig godt. Neglelakk farger ikke av på neglene mine når jeg bruker denne. Seche Vite er fantastisk uansett hva :P Bare pass på å påføre den når neglelakken fortsatt er våt/sticky, eller så vil du oppleve en shrinkage på neglelakken, og det e rikke noe fint :P Bortsett fra det, gjør den neglelakken utrolig blank og flott, også tørker den på null komma niks! :)

Lifesaver? Oh yes. Neglebåndene mine er utrolig tørre og det her er det eneste som funker. Jeg bruker også avoplex OG Lemony Flutter fra LUSH når jeg legger meg. Synes Lemony Flutter lukter forferdelig, faktisk som spy:P men alle som jeg kjenner som har luktet på den sier det lukter kjempegodt:P Nå kjøpte jeg meg endelig Avoplex, Cuticle Oil TO GO! Da kan jeg ha den med overalt, lucky me :P Bruker også håndkremen i samme serien, lukter fantastisk og fungerer like godt som den lukter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle