søndag 3. juni 2012

I det siste

Nå er det lenge siden jeg har fått skrevet noe her. Har stått opp halv fire (om morgenen/natta) hele uken, og er mildt sagt ferdig nå:P Er ikke vant til å stå opp så tidlig!  Så alt har egentlig blitt utsatt, bloggingen, ryddinga osv... Har bare lagt meg en gang jeg har kommet hjem.

Her er bilder fra forrige uke:

Her var vi på Pushutstillingen der Margaret har stilt ut sitt produkt.

Margaret: "Safe"
Safe er en nytenkende sykkellås med integrert front- og baklys. Festet langs sykkelrammen, lyser Safe opp veien for deg mens den samtidig gjør deg synlig i trafikken. For å låse sykkelen din, trer du hele enkelt av og sikrer sykkelen slik du måtte ønske.
 


Anita og "Jeogori Lamp" av Sandra Måseidvåg

"Populus Cone" av Andreas Ferdinand R. Bergsaker


FV: "Lightbag" av Viktoria Helen Henriksen og "Knot" av Heidi Karoline Nordvold Langset

Margaret og "Light Path" av Eva Christin Westlie


Til høyre: "Kroken" av Eli Marianndotter Aarseth 



Anita på Vietnamesisk rest. Her tvinger jeg henne til å spise Wasabi... Det viste seg å være en supermild wasabi, og jeg som trodde hun var superkvinnen -.-







FAIL av alle tre hahaha! :D Flotte jenter altså.

<3 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denne dagen var så koselig! Vi spiste reker og koste oss med vin :) Også på verandaen da! Det var kjempevarmt og deilig.





Ufornøyd Anita. Jeg hadde visst ikke gjort en god jobb med å tine rekene :(

Mett og sprekkeferdig Margaret! :D
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Også litt neglebilder selvsagt. Jeg er kanskje trøtt og sliten etter jobb, men jeg har alltid litt tid til neglene mine :P 






Jeg tenkte ikke på at det her var en tåneglneglelakk før jeg tok bildet...
Ser ikke bra ut haha!


3 kommentarer:

  1. Jeg ER jo superkvinnen!

    SvarSlett
  2. HAHA! Jada, Anita, jaaaddaaa.

    SvarSlett
  3. Jeg er supermann. skal vi hooke opp anita?

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle