fredag 18. mai 2012

PAKKE I POSTEN :D




Er alltid morsomt! Jeg blir like glad hver gang! Altså, uansett hvordan pakke det er:P Men det er ekstra gøy med noe man har gledet seg til. Her har jeg fått pakke fra www.transdesign.com med forskjellig neglelakk og utstyr. En veldig fin pakke :)

Fra venstre:
Essie- super duper top coat (Får neglene til å glinse kjempegodt!).
Flexbrush- svart og hvit (til å tegne på neglene).
Flere pensler og dottingtools.
Orly- Haute Red
China Glaze- Material Girl
Essie- A Cut Above
Konad- white stamping color.
China Glaze- Kinetic Candy 



Har fått stemplene mine fra Konad også, så gleder meg til å prøve! Legger ved noen bilder av hvordan de stemplene blir på neglene. Det er IKKE mine bilder.

Tatt fra http://ilovekonad.blogspot.com/

Tatt fra http://ilovekonad.blogspot.com/



Disse bildene fant jeg på nettet, vet desverre ikke hvem de er sine. Dette er den ene stempelplaten jeg har kjøpt. På bildet til venstre ser dere hvordan det blir :) Blir ordentlig fint med neglelakk på!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle