tirsdag 8. mai 2012

InstaGram

Enda et nytt negledesign:P Tar ikke slutt dette, hehe. Men de her skal få være på litt lenger, brukte så lang tid på å gjøre det.

Essie - Bangle Jangle
Essence - 08 Night in Vegas

Ble kanskje litt mye bling, men jeg likte det litt :)
Uvant at det glitrer så mye hehe:P
Negledesign er litt ekstra morsomt med Instagram, er vel egentlig derfor jeg begynte med det. Følger så mange andre som driver med det og får så innmari mye inspirasjon! De har jo selvfølgelig tonnevis av følgere, i motsetning til meg:P Men jeg synes det er moro allikevel :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle