fredag 18. mai 2012

Hipp hipp hurra! Og litt til.

Igår var det 17 mai og da fikk vi besøk av noen flotte folk :) Jeg lagde den gode ostekaken, og den var like god denne gangen også hehe. Hadde kanskje et litt for tjukt gelélokk, men det gikk da ned. Var en koselig kveld :) Ble litt vin og øl utover kvelden.
Anne-Marte, Tor Arne, Jon og Tom :) 



Kjekke gutter :P




_______________________________________________________________________________

Siden sist har jeg begynt i en ny jobb, Capi Lux på Gardermoen. Hittil liker jeg meg veldig godt! Hyggelige og snille folk jeg jobber med :) Det er derimot VELDIG uvant å måtte snakke engelsk så ofte og kunne alt om produktene våre. Jeg kan da ikke så mye om kabler og sånt! Hehe. Men det kommer jeg nok til å lære meg. Bare man vil nok :) Og det vil jeg jo!

Jeg har også storhandlet på LUSH med Anita, haha. Huden min er så trøblete for tiden, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve noe HELT nytt. Kanskje det funker, kanskje ikke, men produktene koster ikke en formue og da går det an å prøve. I tillegg er de imot dyretesting!

Er veldig fornøyd med det jeg kjøpte hittil. Ikke fått noe utbrudd enda hehe:P




!7. Mai neglene mine :)

Også til slutt et veldig søtt bilde av Sahara! Hun ser ut som E.T :'D HAHA!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle