fredag 27. april 2012

Ugle.

Nå blir det mye negler og neglelakk her gitt :P Men det er jo sånn ca det hverdagen min består av om dagen. Det ble forresten Tysklandtur! Billettene er kjøpt, jeg drar mandag og kommer tilbake på lørdag. Blir veldig koselig å se tanta mi igjen, savner henne fælt.

Uglen er ikke akkurat perfekt,
men for et første forsøk å være synes jeg det ble helt greit :)



Neglelakkene jeg brukte: 
China Glaze - Blonde Bombshell, Foie Grass og Fast Track.
Essie - (base coat) Help Me Grow.
Gosh - Top Coat 
Gina Tricot Beauty Nails - 64 Silver White (Den her brukte jeg til å blande med fast track for å farge magen til uglen.)

Nå får jeg forstette med ryddinga, min flotte venninne Therese kommer senere ikveld, og leiligheten ser ikke ut! Sånn går det når Tom er på tur... Da herjer bikkjene og jeg altfor mye hehe. Det blir baligryte og kos ikveld, gleder meg!

God helg <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle