onsdag 25. april 2012

Tyskland?

Mange tanker som surrer og går nå. Litt for mye noen ganger. Mye som må ordnes med at mamma og Cath flytter tilbake igjen til Norge, også sitter jeg i tillegg og venter på å begynne i den nye jobben. Blir liksom gående hjemme og bare tenke.

Én god nyhet er at jeg sannsynligvis skal til Tyskland neste uke. Besøke tanta mi som jeg ikke har sett på flere år. Hun er tvillingsøsteren til mammaen min, så det er det nærmeste jeg kommer mamma akkurat nå, haha neida. Men blir ordentlig koselig å få sett henne igjen. Bare alt går i orden med billett og sånt. Neste uke er den eneste uken jeg får dratt siden jeg sitter og venter på å få adgangskort og begynne i jobben på Gardermoen. 

Går mye i negler for tiden:P Sitter bare og drømmer meg bort og ser på all neglelakken på nettet som jeg har lyst på. Fy fader så mange dyre neglelakker! Jeg har hverken lyst eller råd til å bruke nesten 200 kr på en neglelakk. Også så ofte som jeg skifter og bytter så kommer jo den neglelakken til å gå tom i løpet av en uke... Kjøpte den blå neglelakken på bildet på H&M til under hundrelappen. Husker ikke helt prisen, men den var ikke superbillig og ikke dyr hehe. Uansett så var den ikke verdt pengene! Fargen er skikkelig søt og fin, men det hjelper ikke når den er helt forferdelig å påføre. Den er tjukk og den skjolder, og når man tar på tjukke lag oppstår det ofte bobler i neglelakken, og det er ikke mye pent. Så at China Glaze har en lignende farge, så jeg får prøve meg på det neste gang. 
Jeg har forresten "begynt" (gjort det en gang) å handle på en nettside for salonger som heter Transdesign. En flott side! Med ALTFOR flotte priser:P Kjøpte syv flasker med neglelakk til UNDER 200 KRONER!! I Norge hadde det kostet OVER 700 kr. Heiheihei, for et kupp? :D Sånt blir jeg veldig glad av hehe. Kjøpte merker som Essie og China Glaze. Det er ekte vare, men det er bare MYE billigere i USA. Frakten ble på ca 100 kr, heller ikke så verst. Så nå venter jeg spent på pakka som kanskje er på vei til meg allerede. Om det funker som det skal så skal jeg definitivt handle der igjen! Massevis av utvalg:) De har ikke bare neglelakk heller, men alt av utstyr til salonger og slikt. Kanskje jeg skal starte opp min egen lille salong her. Inne på badet? Hadde vært fint det tenker jeg:) Får øve meg på dyra først. 

Nå krysser jeg bare fingrene for at Tysklandturen går i orden! Trenger å komme meg bort litt og være med tanta mi. Skulle selvfølgelig ønske at Tom kunne bli med, men det går nok ikke med tanke på jobb... Vi får ta det igjen til høsten/vinteren når vi skal til Thailand sammen <3 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle