søndag 22. april 2012

Tomt.

Igår dro Cathrine, og leiligheten føles veldig veldig tom :( Ingen Cathrine som purker på gulvet med en svær bikkje oppå seg, og ingen Cathrine som skravler høl i hodet på meg om kvelden :P Heller ingen å se på paradise hotel med i morgen! :( Usj. Savner henne sååå mye allerede. Vi har som regel pleid å krangle en del før, sånn som søstre gjerne gjør, men denne gangen synes jeg vi har hatt det veldig fint sammen. Vi har snakket mye og kost oss masse. Jeg vet jeg ser henne allerede i Juli, men det føles som en evighet... Jeg blir bare sittende og vente. Men som jeg sa til henne; vi må bare tenke på at vi møtes snart, for det er jo snart! Det blir bra :) Da får jeg ikke bare sett henne, men min kjære mamma også!! Gud som jeg savner henne! Det triste er at pappaen min får jeg nok ikke sett før til høsten/vinteren :( det gjør så vondt å ikke kunne få se dem oftere enn det. Men jeg skal jobbe som en gal, for jeg SKAL til Thailand dette året. Jeg må få sett pappaen min, savner han så mye.

Jeg får distrahere meg med andre ting i mellomtiden, sånn som negler og dyr! Hehe :) Dessuten har vi skype og telefon. Snakker med dem neste hver dag, og godt er det.

Venninnene til Cath var med på flyplassen :)
 FV: Tonje, Ida og Sinem
.


Cath var litt lei av at jeg skulle ta bilder...  





------------------------------------------------------- <3 ----------------------------------------------------




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle