fredag 20. april 2012

This is what I get for cooking!

En knekt negl :( Eller rettere sagt, en skrelt negl.

Cath har hatt veldig lyst på pinnekjøtt mens hun har vært her. Så jeg bestemte meg for å lage dette idag da. Det jeg ikke tenkte på var at pinnekjøttet skal ligge i vann i minst 12 timer først... :(
En stk lei seg storesøster (altså meg), og en stk skuffet lillesøster :(
Alt ordnet seg så klart til slutt. Pinnekjøttet spiste vi opp for akkurat 2 min siden, og tunga svir enda. Alt det saltet kan ikke være godt for en. Hahaha :) Istedet for å ligge i vann i 12 timer så lå det i vann i 7 timer. Har man dårlig tid så har man dårlig tid! Og sånn går det når jeg ikke leser meg til hvordan jeg skal lage det, for det var jo første gangen. Nå har jeg en tørst, MEN fornøyd lillesøster:) og da er allting godt.

Neglen klarte jeg å skrelle da jeg skrelte kålrabi :( Æsj. Også jeg som driver og sparer... Skikkelig leit, men jeg var så redd for at jeg hadde tatt fingeren så det var en stor lettelse også. Var jo ikke akkurat store skaden, hehe, klarte å unngå blodet og vondt gjorde det heller ikke :P Men fysj så stygt! :P

Stakkars tommelen min :(

I morgen drar Cath hjem. Det gjør ordentlig vondt å tenke på. Man vil jo helst ha søsteren sin nær seg... Men hun kommer tilbake i Juli, og det er en stor trøst :) Har vært veldig godt å ha henne her <3

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle