fredag 13. april 2012

Negler, negler, negler!

Det er alt tankene mine går i om dagen. Eller det er det jeg har lyst til å tenke på om dagen. Alt annet blir fort tungt og dystert, og da er det greit å fokusere på andre ting. Sånn som farger og negler, yes jeg er en jente :) En veldig jentejente også.

Det er ikke akkurat en billig hobby, så det går smått med denne også :P Har jo en del hobbyer. Skifter interesse fort, men slutter ikke helt med det gamle for det :) Så det er ikke bortkastet! Selvom Tom sier det...
(hehe).
Dette er andre forsøk på noe som heter Cloud Mani.
Synes det er litt søtt :) Og jeg er ikke på langt nær flink nok til å tørre å prøve meg på noe
mer avansert :p! Men det er litt gøy å ha litt annerledes negler, og gjøre litt mer ut av dem :)
Nå får dem bare vokse seg litt lengre!

Om noen vil sponse meg med litt O.P.I, China Glaze eller Essie, så go a head! Jeg tar i mot med åpne armer! Hoho :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle