onsdag 18. april 2012

Must!

To av de skjønnhetsproduktene jeg ikke kan være foruten er de her--->
Det er ikke mange shampoer jeg har prøvd som faktisk passer hårtypen min. Denne derimot, er perfekt! Koster en formue i butikken men på Strawberrynet.com snakker vi helt andre priser:) Håret mitt er glatt, tynt og flatt. Redken løfter det opp mye mer, og lar andre hårprodukter sitte i bedre. Andre shampoer har ofte silikon i seg, og det tynger ned håret mitt noe fryktelig. En gang i blant bruker jeg en skikkelig rensende shampo for å få vekk alt av produktrester i håret mitt. Jeg har jo som sagt veldig glatt og flatt hår, så da bruker jeg en del i det for å få volum i det. Blant annet Osis+ fra Schwarzkopf. ELSK! Det er pudder som du drysser i hodebunnen, og jeg MÅ bruke den hver dag. Klarer meg ikke uten. Det går ikke an å gjøre noe med håret mitt med mindre jeg bruker den. Et fantastisk produkt :) Fikk de to her i posten for litt siden, og ble overlykkelig! Alltid moro å få pakker i posten, iallefall når det er så gode produkter som det her :)






Var innom LUSH for første gang på mandag. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har vært innom der før... Var jo masse godsaker der :D Ansiktsmaske, bodylotion, skrubber etc... Må også nevne at de er IMOT dyretesting, og hvem liker ikke det? :D Flotte greier. Kjøpte meg en veldig god ansiktsskrubb som heter Dark Angels. Det er en sukker- og kullskrubb. Får babymyk hud av den:) Er så god at jeg helst vil bruke den hver dag, men det blir nok i det meste laget for den stakkars huden min :P

Anbefales! Nå har jo jeg bare brukt den et par ganger, men er fornøyd hittil :) Anbefalingene på Lush sin nettside er også veldig positive.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar, det hadde gjort meg så glad! Jeg ser helst at man ikke reklamerer for sin egen blogg her, noe som fohåpentligvis er forståelig for de fleste. Michelle